4.

1.4K 122 23
                                    

-Te rohadt szemét. Miért???-kiabálta könnyeivel küszködve Nikki és látszott rajta, hogy legszivesebben letépné a srác fejét.

-Shhh..-húzta vissza maga mellé Paul.
-Te utolsó szemét...-hallottam Shawn hangját.
-Miért tetted ezt?-kérdezte szomorúan Derek.
-Azt mondtad, mindennél jobban vágysz arra, hogy végezz a hugod gyilkosával...-néztem könnyes szemmel Adamre.
-Igen Serena..-sétált egyre közelebb hozzám.-Ez így van...de aki a hugom haláláért felelős az nem más mint Derek.-
-Nem Ő ölte meg a hugodat, hanem az a ribanc, akinek segítettél.-kiabált Ash.
-Ha Derek nem visz el minket Elizabethez...elkerülhető lett volna mindez. Ha aznap, amikor a hugomat megmérgezték hamarabb jött volna...a hugom még most is élne.-kiabálta.
-Örülnél inkább, hogy megmentett.-mondta Paul.
-Senki sem kérdezett téged. A hugom és én is bíztunk benned Derek...de te cserben hagytál minket. Tudhattad volna előre, hogy Elizabeth elöbb vagy utóbb, de végez Juliaval.-
-Sajnálom...ha így gondolod.-hajtotta le a fejét Derek.
-Na most, hogy már mindenki tud mindent.-vágott közbe Elizabeth.-Kapsz egy utolsó esélyt Drágám.-fordult felém.

Minden szem rám szegeződött...

Elijah pillantása azt üzete várjak még a farkasok bevételével a dologba...én pedig úgy tettem.

-Serena drágám, nem érünk rá egész nap.-nevetett.-Vagy átállsz hozzám és megkímélem a barátaidat, vagy végzek veled...aztán velük is. Egytől eggyik.-mosolygott gúnyosan.
-Ilyen hülyének nézel? Akár átállok hozzád, akár nem...te nem fogsz senkit sem élve hagyni, főleg nem engem. Az erőmet akarod..azt hiszed, ha megölsz az összes képességem a tiéd lehet? Hát tévedsz.-kiabáltam.
-Te akartad.-mosolygott és az erdő felé fordult.

Lehajtotta fejét és mormogott valami számomra is ismeretlen szöveget.
A föld megremegett és egy hatalmas lyuk keletkezett tőlem 7 méterre kb.

-Meglepetés.-nézett rám elégedett vigyorral.

Szemeim a lyukat pásztázták, amiből lassan 15 csontváz mászott elő.

•Sam, most.-

1 másodperc sem telt bele, a farkasok kirontottak a fák közül és nagy részük a szörnyekre támadt.
Morganáék, nekirohantak Elizabeth csatlósainak, én pedig még mindig fogságban voltam.

Sam felém rohant és vicsorgott éles fogaival, majd elkapta a szörny vállát és hatalmasat vágódtak a földbe.

-Shawn, segíts nekem.-kiabáltam.

Hirtelen mellettem termedt, én pedig megfogtam a kezét.

-Energiát kell adnod...amire készülök, megis ölhet.-
-Számíthatsz rám.-

A testemet átjárta az erő és lehajtottam a fejem.

~Antiqui reges bello cecidisset, saepe confessi estis.
Nova forte Tenta nos ad te, ut vos erant 'magis quaerebant eum perdere.
Et beatos vos tergum, pugna in me.~

|latin-magyar|

~Régi csatában elbukott királyok, kik többször is kudarcot vallottatok.
Új esély jött el számotokra, hogy bizonyítsátok többre vagytok hivatottak.
Hívlak hát titeket, harcoljatok mellettem.~ mondtam hangosan, eltorzult hangon.

Úgy éreztem semmi energiám nem maradt, de Shawnnak köszönhetően ez nem tartott sokáig.

-Ennyi??-mosolygott
Elizabeth.

Igen, közben minden tekintet rám szegeződött, vagyis majdnem, de nem történt semmi.

-Ez igen.-nevetett hangosan.

Ekkor megrázkódott a föld és mellettem beomlott a talaj. Mindenki tátott szájjal figyelte az eseményeket, még maga Elizabeth is.

9 fekete köpenyes férfi állt mellettem, akik várták a parancsomat. Tetőtől talpig beborította őket a köpeny, nem látszódott ki egyetlen egy testrészük sem, kivéve a kézfejüket, amin páncélt viseltek. Hosszú kardot fogtak a kezükben, majd előre lépett a legmagasabb, aki úgy 2 méter lehetett.
Vállain bronz színű vas volt, fején pedig sisak, ami hegyes volt.

-A 9 királyok állnak szolgálatodra. Mi hát a parancsod?-kérdezte olyan hangon, amitől felállt a hátamon a szőr.
-Öljétek meg a szörnyeket, a csontvázokat és azt a 4 vámpírt ott.-mutattam egyenként a kis csoportokra.

(A négy vámpír Jamest, Corát,Alecet és Felixet takarta.)

A vezérük bólintott és hassú léptekkel elindultak az ellenség felé.
A harc tovább folyt, én pedig ahogy tudtam blokkoltam a képességeket.

Erőink remekül helytálltak így, hogy a királyok segítenek minket.
Tekintetem éppen megállt Shawnon és a vele harcoló nőre hasonlítő szörnyön, amikor hatalmas fájdalmat éreztem a kezemben.

A pengés szörny állt velem szemben, a kezem pedig gyógyulni kezdett.
Nekitámadtam, de az a baj, hogy neki 4 pengével sokkal könnyebb dolga van.
Egy jól irányzott döféssel átszúrhatta volna a szívem, de épp időben elkaptam a pengét.

Vér, Szerelem & Halál (S.M.) Where stories live. Discover now