Mi igen, Ő nem

2.6K 139 58
                                    

Folyt...

-Mint látjátok, aki szembeszáll velem, elöbb vagy utóbb de halott lesz. Nézzétek meg Drága barátbétokat, egyetlen reményeteket, aki halott. Vérben fürdik miattatok, bátorítottátok, hogy olyat tegyen meg, amihez nem volt elég ereje. Most, megtapasztaljátok, hogy milyen kegyes is vagyok. Meghagyom az életeteket, de mégegy esélyt nem adok.-majd amint befejezte a mondandóját, bátyjaival és csatlósaival együtt eltűnt.

-Nem..-mondta zokogása közepedte az egyik lány.
-Katherine, már nem tehetünk semmit.-fogta meg a vállát,Morgana.

Hirtelen rengeteg kérdés futott át a gondolataimban..majd felriadtam.~

Kimentem a fürdőbe, megmostam az arcomat, majd rápillantottam az órára.
Már 5:58 volt,péntek és felesleges visszafeküdni.

1 óra múlva lementem a konyhába, ahol Brandon gófrival várt.

-Sajnálom.-

Odamentem hozzá, mellkason ütöttem majd megöleltem.

-Menj a picsába. És ha mégegyszer durva leszel, megöllek.-
-Rendben.-mosolygott.

Nemsokkal késöbb elindultam suliba.

Theo már izgatottan várta a találkozását a hétvégén Sethel, Sofi pedig a délutánt várta a randi miatt.

Suli után hazamentem mert nagyon fáradt voltam, este pedig arra ébredtem, hogy Sofi hív.

-Szia. Na mesélj.-mondtam 2 ásítás között.
-Sziaa. Kinyitnád a szobád ajtaját? Nem tudok bemenni.-

Leraktam a telefont, majd nevetés közben beengedtem Sofit.

-Na mesélj.-
-Hát...képzeld már suli után a kedvenc csokimmal várt, felültünk a motorjára és csak száguldoztunk az autópályán. Fantasztikus volt, majd megálltunk a város határában. Bementünk az erdőbe, ahol az egyik vastag fán volt egy kisház. Felmentünk, megnéztünk a telóján egy filmet és jókat beszélgettünk. És..áhhh imádom a bátyád.-
-Na ez jobb mint az előző...de valamit még elhalgatsz.-mosolyogtam.
-Hát...megcsókolt..és...awwh.-pirult el Sofi.
-Jajj te. Örülök nektek. Van még valami?-
-Hát..igen..öhm bemutatott pár haverjának akik az erdő közepén lévő birtokon laknak..-
-Ennyi? Kicsit részletesebben?-
-Nem lehet.-
-Miért nem?-ráncoltam a szemdököm.
-Mind1. Te hogy vagy? Ájulások?-
-Semmi. Mondtam én, hogy semmi bajom.-
-Még jó.-mosolygott Sofi.

2 hét múlva...

Nem js tudom hol kezdjem, Theo és Seth összejöttek, nagyon cukik együtt. Theo pedig igazi motoros, szexi csaj lett, bőrdzsekivel és Seth motorjával.
Sofi és a bátyám is együtt vannak már 1 hete.

Apám másfél hete itthon van, egyre jobban feloldódunk mindannyian. Bevezettük, hogy minden este együtt vacsorázunk az asztalnál.
Brandon is idektözött szóval...egyre jobban kijövünk. Semmi kiabálás, semmi alkohol és semmi erőszak.

Paul továbbra is eléggé furán viselkedik mikor ott vagyok, de különösebb figyelmet nem tulajdonítok neki.

És a legfontosabb... eltünt a fejemből Elizabeth. Amióta másodjára is határozottan elküldtem, nem jött vissza. Álmaimban, még midig látok néha fura dolgokat, például farkasokat. Vagy vörös szemű...'vámpírokat' de nem nagyon érdekel. Betudtam Anya halálának és az elmúlt 9 évnek.

Shawn és én továbbra is remekül vagyunk, imádom a srácot. Rengeteget szoktunk kirándulni és nagyon sok időt töltünk együtt.

3 hét van hátra a téli szünetig.

Vér, Szerelem & Halál (S.M.) Where stories live. Discover now