Egy hatalmas szakadék volt elöttünk kb 10 méterre.
-Itt az erőtér.-mondta Adam.
-Milyen erőtér?-kérdezte Shawn.
-Morgana, egy erőteret állított a hegy tetejére, ami elfedi a házat az emberek szeme elől és kizárja a gonoszt.-
-Akkor menjünk.-mondta Nikki.Shawn egyre közeledett ahhoz a bizonyos erőtérhez, majd megláttam vibrálni valamit.
Átléptünk rajta, és megfordultunk.
A farkasok ott álltak az erőtért túloldalán és egyre közelebbről hallottam a halfejű zihálását.
-Ugye nem lesz bajuk ha átjönnek?-néztem Adamra.
-Nem.-
-Sam...gyertek.-fordultam feléjük.Sam hátranézett ahol megpillantotta a szörnyeket, aztán vissza ránk.
-Sam.-kiabáltam.
Lassan megindultak, majd átléptek az erőtéren.
A két szörny mégjobban felgyorsított, kissé megijedtem, amikor már csak 50 méter volt köztünk. De aztán mikor átakartak volna lépni, hatalmas villanás volt és azok pedig repültek a levegőben.
-Gyerünk.-mondta Adam.
Megindultunk a híd felé, eléggé rossz állapotban volt.
-Nem...én itt ...nem.-bújtam bele Shawn mellkasába.
-Serena...semmi baj. Csak ne nézz le, rendben?-majd egy kis mosolyt erőltetett az arcára.Adam ment előre, majd mikor félúton járt, követte Paul, a karjában a meztelen Jareddel, aztán Nikki.
Szinte már a gondollattól is még szarabbul éreztem magam...utálom a hidakat...
Hirtelen nem kaptam levegőt...a kezemet a torkomhoz kaptam.
-Serenaa..-majd Shawn gyorsan lefektetett és az államnál fogva amennyire csak tudta felemelte a fejemet.
-Adam. Segíts.-kiabálta.
Már majdnem mindenki átment a hídon, kivéve Brandon és Sofi.
-Megyek. Várjatok itt.-mondta.
-De Jared...elvérzik.-mondta Paul.
-Nyomját a sebet.-kiabálta, miközben megindult felénk.-Serena..minden rendben lesz..hallod? Nyugodj meg.-fogta meg a kezem Shawn.
-Hol van a vonal??-térdelt mellém Adam.Shawn felhúzta a felsőmet.
-Hol....van...-kérdeztem nagy nehezen.
-Ne beszélj...csak nyugodj meg és vedd a levegőt.-mondta Adam.
-Nem hagyhatod meghalni..-nézett rá Shawn.
-Nem is fogom..-majd gondolkozni kezdett.Brandon mellém lépett, szemében láttam, hogy aggódik.
-Emeld fel.-mondta Shawn.
Adam a karjaiba vett, Shawn pedig kitámasztotta a fejem.
-Sietnünk kell.-mondta Adam.
Lassan ráléptek a hídra, amit mozgatott a szél, összeszorítottam a szemem és próbáltam nagy levegőt venni, de így is egyre nehezebb volt.
-Serena..tarts ki.-mondta Shawn.
Pár borzalmas perc után a srácok megint a stabil talajon álltak.
Ahogy láttam egy hosszú lépcső vezet fel a házig, így nekivágtunk.A combom és a hasam, ahol a vonal végigment egyre jobban és jobban fájt.
Tudtam, hogy nem lehet már sok hátra és eléri a szivemet.Felértünk a lépcső tetejére, a hó esni kezdett, hűvösebb szél fújt, mint eddig.
-Morgana..-mondta Adam.
-Mi történt a lánnyal??-hallottam egy lágy hangot.
-Megmérgezték, segítenetek kell.-
-Már miért kellene???-
-Katherine.-szólt rá Klaus.
-Igen bátyám? Mi jogon jöttök az otthonunkba? A nyakunkra hoztatok 2 szörnyeteget. Én, nem akarom Elizabethet magamra haragítani. Tünjetek el.-
-Nem, ő itt Serena.-
-Nem érdekel, hogy ki ez! Hogy mersz velem a saját otthonomban kiabálni??-majd hirtelen Shawn elött termedt, leteperte a földre és megragadta a nyakát.
-Katherine.-kiabált Morgana.A farkasok morogni kezdtek, a vámpírok pedig méregették Katherinét, vajon mi lesz a következő lépése.
Erőt vettem magamon, nem hagyom, hogy Shawnt bántsák, miattam.
Becsuktam a szemem, majd a fájdalommal és a nehéz légzéssel nem törődve, Adam lerakott a földre.
Kinyitottam a szemem, megragadtam a nő felsőjét és lerántottam Shawról.
Morgana és Klaus szája tátva maradt, Katherine pedig felkelt.
-Tűnj el innen.-mondta.
-Segítenetek kell...Amelia..-
-Hogy mered őt a szádra venni?-üvöltötte.
-Ő az ősőm, és úgy tudtam, bosszút esküdtetek a haláláért. Ehelyett csak itt ültök és nem tesztek semmit.-kiabáltam.Katherine megragadta a torkom és a levegőbe emelt.
-Ő, a barátom volt...A BARÁTOM VOLT.-kiabálta.
Brandon morogni kezdett, képes lett volna abban a pillanatban nekiesni a vámpírnak.
Katherine a farkasra pillantott, majd Shawnra.
-Engedd el.-mondta idegesen.
-Kis szerelmes..-majd rám nézett.
-Nem tudom, mivel és hogyan tetted feketévé a szemed...de nem érdekel. Amilyen gyorsan jöttél, olyan gyorsan is tűnj el.-majd végigmért a szemével.Hirtelen elengedte a nyakam, én pedig erőtlenül a földre zuhantam.
Shawn azonnal mellém térdelt és éreztem kezének tapintását az arcomon.
Katherine Morganára nézett, majd leguggolt mellém és felhúzta a felsőm.
-Szeretlek..-néztem Shawnra.
-Serena...nem teheted ezt velem. Kikell tartanod, érted??-Morgana és Kalus mellettem termedt.
-Hozzátok be.-mondta Morgana.-Gyorsan.-
Shawn a karjaiba vett, majd elindult a házba.
Hirtelen kezdett elsötétedni minden és eltűnt a fájdalom.
ESTÁS LEYENDO
Vér, Szerelem & Halál (S.M.)
VampirosBefejezett A történet a 17 éves Serena Freese-ről szól. 8 éves kora óta több mint 6 országban és 39 városban élt már. Az anyja író, az apja egy alkoholista történész, a bátyja pedig kemény motoros. Ám egy nap szülei úgy döntöttek, hogy egy kisváros...