Sam hirtelen elém ugrott a semmiből.
•Szólj a vámpíroknak, mennetek kell.-
-És veletek mi lesz??-
•Elbánunk velük.-morogta.-Adam, mennünk kell.-kiabáltam.
-Shawn, Nikki a táskákat.-mondta, majd Paulra nézett.
-Maradok.-mondta Paul, majd a farkasoknak segítve próbálta ártalmatlanítani a halfejűt.Shawn felkapott a kezébe, majd már messze jártunk.
Lassan már küzdenem kellett azért, hogy levegőt tudjak venni.
Sofi szemszöge:
Miután Serenaék elindultak a kocsival, mi is útnak indultunk.
Tőlük egy kicsit lemaradva értünk a hegy lábához, ahol kiszagoltuk, hogy valami nincsen rendben.
A szag amit éreztünk elfedte a vámpírok és Serena illatát, így Sam is tanácstalanná vált.
•Seth, a képességed sem segít?-kérdezte Sam.
•Sajnos nem vagyok olyan közeli állapotban Serenával, a szag pedig túl erős.-Nem akartam elhinni, hogy itt bukunk el. Arról volt szó, hogy megvédjük őt és eljuttatjuk Morgánához.
A mancsomat a erőteljesen a földre raktam, mikor a szemem elött megjelent valami fura.
•Sofi..-lépett mellém Brandon.
•Én...nekem is megvan a képességem mint Sethnek.-mondtam.
•Hogy?-kérdezte Sam.
•Szerintem én megtudod találni.-Sam bólintott, majd megint leraktam a mancsom, ahigy az elöbb.
Serena illata alapján, megjelent a szemem elött a hozzá vezető út.
•Erre.-majd azonnal elindultam.
Ez a képesség...azt hittük csak, hogy Sethnél van...de mégsem.
A lényege, hogy egy érintéssel, annak a szagát követve akit keresel megtalálhatod.A szag egyre erősebb lett, mostmár mind tudtuk, hogy valamivel vagy valamikkel szembe kell szálnunk.
•Tarts ki Serena, már jövünk.-mondtam egyre közelebb érve.
Forrt bennem a düh...de ezzel nem voltam egyedül.
•Kapjátok el ezeket.-morogta Sam, a közelükbe érve.
Brandon egy harapással a földre rántotta az egyik szörnyet, de az nekivágta őt az egyik ha törzsének.
•Brandon.-mentem oda.
•Jól vagyok..-nyüszített.Láttam, hogy Shawn felkapja Serenát és már messze járnak.
Ekkor valami hatalmas megragadta a lábam és a levegőbe repültem.
Földre érkezéskor letepertem Pault.
-Minden oké??-fordult felém, miután leszálltam róla.
Bólintottam és ujjult erővel felkeltünk.
Brandon, Sam, Jake és Theo a vörös lábút támadták, kisebb-nagyobb sikerrel.
Collin, Jared, Seth, Paul és én a halfejűt támadtuk meg.
Próbáltunk fogást találni rajta, de nem volt könnyű dolgunk.
Collin megharapta a lábát, amitől térdre rogyott.
A kezével elkapta Seth lábát, Paul pedig igyekezett elkerülni a szörny éles fogait.
Jared mögé került, de nem figyelt eléggé, a halfejű hátrarántotta a kezét és a hatalmas csont ami kiállt a könyökéből, megszúrta Jaredet.A srác a földre rogyott és nyüszített egyet.
•Nem...-majd odaugrottam hozzá.
•Megvagyok..-mondta, összegörnyedve, közben átváltozott emberré.
•Sam.-Sam vonyított egyet, majd Paulra nézett, aki bólintott.
A halfejű megakarta harapni Pault.
•Ebből nem eszel.-löktem el Pault, majd szembe találtam magam a szörnnyel.
Rám vicsorgott és kivillantak rothadó, nagy fogai.
Azt hittem engem fog elkapni, mert egy kissé leblokkoltam, de ekkor Theo átugrott a fejem felett, megharapta a nyakát és lerántotta a földre.
A szörny, nagyot csapódott a hóba és csak ott hasalt.
Paul ekkor már rég messze járt a kezében Jareddel.
•Induljunk.-morgott Sam.
Mind összeszedtük magunkat és rohanni kezdtünk a hegy teteje felé.
A hátunk mögött a szörnyek kezdtek erőre kapni és nem kellett sok ahhoz, hogy utánunk induljanak.
Serena Szemszöge:
Hallottuk, egy fájdalmas vonyítást, tudtam, hogy Sam volt az, és azt jelenti valaki megsérült.
A farkasok valamelyike...miattam sérült meg.
Egyre nehezebben és nehezebben kaptam levegőt.
•Siessetek.-mondta Sam.
Megpillantottam a farkasokat felénk rohanni és megláttam Pault, amint Jaredet tartja a karjai között.
-Siessetek...-mondtam.
Shawn hirtelen megtorpant és a fejemet előre fordítottam.
Egy hatalmas szakadék volt elöttünk kb 10 méterre.
YOU ARE READING
Vér, Szerelem & Halál (S.M.)
VampireBefejezett A történet a 17 éves Serena Freese-ről szól. 8 éves kora óta több mint 6 országban és 39 városban élt már. Az anyja író, az apja egy alkoholista történész, a bátyja pedig kemény motoros. Ám egy nap szülei úgy döntöttek, hogy egy kisváros...