Nem maradok adósod

2.2K 165 24
                                    

-Most itt maradunk bent?-kérdeztem.
-Nem. Peter, Paul, Adam, Shawn. Ti kijöttök velem. Ti pedig bent maradtok.-fordult felénk.
-Rendben.-mondta Ashley.

A srácok kimentek, mi pedig lementünk a földszintre.

Besötétítettünk, majd a fotelek, növények mögül leskelődtünk.

-Hova tűntek?-kérdeztem.
-Megakarják lepni a betolakodókat.-mondta Ashley.
-Csend.-szólt ránk Nikki.

Semmilyen mozgást nem láttam kintről. A hó esett, a szél fújt, a levelek mozogtak és susogtak. De egyetlen egy embert, azaz vámpírt sem láttam.

-Talán Elizabeth csak megakart rémíteni. Talán még elsem indultak, vagy nem is fognak.-
-Ne kiabáld el Serena.-
-Ti is látjátok azt ott?-kérdezte Nikki.

Odamentünk mellé és az ajtó üvegénél lévő kis résen kinéztünk.

A hó még jobban szakadt mint eddig, a szél pedig még jobban mozgatta a fák lombját. Mindenki csendben volt, csak az erdő susogása hallatszott.

A távolból a nagy fehérségben feltűnt egy fekete alak. Egyre közelebb érve mellette még 3 vámpírt láttam meg. Mind fekete, hosszú köpenyt viselt, ami takarta az arcukat.

-Nyugodj le.-fordult felém Nikki.
-Tessék?-néztem rá értetlenül.
-A szived, mindjárt kiugrik a helyéről.-mondta Ashley.
-Inkább menj hátrébb.-
-Nem.-jelentettem ki határozottan.
-Igaza van. A jelenléte, a vére megzavarja őket, talán.-

Nikki csak bólintott, majd elfordult.

A vámpírok egyre közelebb értek, majd a srácok Derek vezetésével leugrottak a fák lomjai közül és rájuk támadtak.

Csak Shawn kerestem a tekintetemmel, míg végül megláttam egy szőke férfival harcolni. Azt hiszem az James volt, aki Shawnt leteperte a földre, majd felállt és a lábával Shawn nyakát nyomta lefelé. Shawn próbált fogást találni rajta, de nem volt a legjobb helyzetben hozzá.

-Shawn.-kiabáltam.

4 félelmetes tekintet az ajtó felé szegeződött.

-Normális vagy??-rántott hátra Nikki.

Nem láttam, hogy mi történik odakint, Ashley háttal nekem figyelte a történéseket.

-Azonnal menj fel.-kiabálta.

Nikki megfogta a kezem és felsietett velem az emeletre.

-Maradj itt megértetted?-lökött be a szobába.

Nagyot nyeltem és bólintottam egyet, mire bezárta az ajtót és elment.

Nem tudom mennyi ideig lehettem ott bent, de egyszer csak minden elcsendesedett. Rettentően aggódtam, hogy mi van Shawnnal, de persze a többiekért is aggódtam.

Nagy nehezen sikerült kinyitnom az ajtót egy hullámcsat segítségével. Halkan kimentem a szobából, a lépcső tetejéig, mire egy ismeretlen hangot hallottam lentről.

-Adjátok át Corát, vagy Peter meghal.-

Lesiettem a lépcsőn és szembetaláltam magam 11 vámpírral.

Megláttam Shawnt, teljesen épen, így valamennyire sikerült megnyugodnom. Elizabeth csatlósai Petert, míg Derek klánja Corát akarta megölni.

-Lám-lám-lám.-fordult felém James.

Vörös szemei csak úgy ragyogtak, megrémített a tekintete.

-Serena.-nézett rám Derek.
-Érted jöttünk.-mondta feltehetően Felix, miközben Peter fejét fogta a háta mögött állva.
-Engedjétek el őt.-néztem Peterre.-Ti is Corát.-fordultam Derek felé.-
-Tessék?-nézett döbbenten Derek.
-Nem.-emelte fel a hangját Paul, majd felém lépett.

Becsuktam a szemem és engedtem, hogy a düh átjárja a testemet. Dühös voltam mindenkire és mindenre.

-Azt mondtam elengedni őket.-nyitottam ki a szemem.

Mindenki megdöbbent arrcal állt, majd Corát és Petert is elengedték. Az egyik csapat a nappali egyik a másik a másik oldalán volt.

-Mondjátok meg Elizabethnek, hogy hamarosan találkozunk. Leakarom zárni ezt.-léptem Felix elé.
-Velünk jössz.-majd megfogta a csuklóm.
-Nem.-mondtam nyugodt hangon, majd kirántottam a kezemet a szorításából és ellöktem magamtól.
-Felix, jobb ha megyünk.-mondta Cora.
-Nem.-mondta a férfi majd mérgesen felém közeledett.

Becsuktam a szemem, csak egy szó járt a fejemben: -Fájdalom.-mondtam hangosan.

Felix a fájdalomtól összegörnyedve térdelt elöttem.

-Menjetek.-majd Corára néztem.
-Felix, mostmár tényleg, mennünk kellene.-
-Serena Freese.-mondta, miközben felállt.-Ezek után számíts Elizabeth félelmetes haragjára. Ezt nem fogod megúszni, legalábbis élve. Még látjuk egymást és nem maradok adósod.-megfordult, felvette a kapucnit, majd kiment a társaival együtt.

-Csak engem kezd megrémíteni a csaj?-kérdezte a hátam mögül Adam.
-Én...kimerültem.-fordultam meg.

Shawn mellém lépett, megfogta a kezem, majd arra lettünk figyelmesek, hogy valamit érintésen keresztül ad át nekem.

-Ez a képességed.-néztem rá.
-Micsoda?-nézett értetlenül.
-Ergiát adsz és veszel el.-mondta Derek.

Shawn a kezeire nézett, majd rám.

-Ez mind marha jó, de most mi a fenét fogunk tenni?-
-Serena nem maradhat itt. Elkell mennie Morganahoz.-fordult el Derek.

Vér, Szerelem & Halál (S.M.) Where stories live. Discover now