10

1.7K 123 17
                                    

Álmomban egy kiskori emlékemet láttam, pontosabban azt, amikor elutaztunk a tengerhez. Ott még milyen boldog család voltunk, apám azután kezdett inni...és sorra jöttek a költözések.

De aztán nagy fordulatot vett minden és egy elhagyatott faluban találtam magam. A templom majdnem teljesen leégett, csak az oltár egy kis része és az oszlopok maradtak meg. A házak nagy része szintén tűz áldozata lett.

-Serenaa.-hallottam messziről egy kétségbeesett hangot.
-Shawn..-kezdtem el rohanni.
-Segíts.-

Egy félelmetes nevetést hallottam és utána se kép, se hang. Az erdő szélén megláttam egy házat, amin csak az elmúlt évszázadok látszódtak meg. Azt egy hatalmas kerítés és kapu fogta körbe, hátul pedig volt egy pajta.

-Elizabeth..-suttogtam.
-Serenaa.-
-Shawn...hol vagy?-
-Segíts.-

A hang a pajta felől jött, de amikor odaértem és a kezemet a kilincsre tettem, valami visszatartott.

-Ez nem a valóság...ez te vagy Elizabeth.-mondtam.

Mielött hátraléptem volna kivágódott az ajtó, én pedig elestem.

-Üdvözöllek szerény hajlékomban.-tárta szét a karjait.
-Mit akarsz?-álltam fel.
-Megadni számodra az utolsó esélyt arra, hogy átállj hozzám vagy pedig meghalj.-
-Soha nem állok át.-
-Igazán kár...a képességeid igen különlegessé tesznek téged.-

Egy pillanatra lefagytam...

-Igen Serena...tudok ám a képességeidről...az összesről.-mosolygott gúnyosan.

Testemet átjárta a düh...és megragadtam a torkát.

-Ohhh, ezaz..-mosolygott.
-Semmit nem tudsz rólam és a képességeimről.-mondtam már ijesztő hangon.
-De igen Drágám. Az emberem beszámolt nekem mindenről. És a szemed alatti vonalak egyre biztosabbá tesznek abban, hogy ha nem próbálod mégjobban uralni az erőd...az elpusztít téged. Hadd segítsek.-
-Nem.-kiabáltam és a földre tepertem Elizabethet.

Elengedtem a nyakát és a fejemhez kapva hátat fordítottam neki.

-Serena.-tette a kezét a vállamra.-Én segítek cipelned ezt a terhet. Megtanítom, hogyan tartsd kordában.-
-Na és mégis mit kérnél cserébe?-fordultam felé.
-Állj a szolgálatomba.-
-Nem.-léptem hátrébb.
-Akkor hát ez a végleges válaszod? Nem? Mindenkire veszélyt jelentessz, nem igaz, hogy nem érted meg. Egy időzített bomba vagy, ami bármelyik pillanatban felrobbanhat.-kiabálta.
-NEM.-

A hangomtól megremegett az egész föld.

-Akkor tehát a halált választod?-
-Nem. Azt te választottad.-
-Ohh, még mindig azt hiszed, hogy letudsz engem győzni. De aranyos vagy. Csak annyi a bökkenő, hogy én nem csak 17 vámpírral támadok ellened.-
-Alig várom, hogy lássam a holttestedet a lábam elött heverni.-

Hangos nevetésbe kezdett, majd elsötétedett minden.

Arra ébredtem, hogy rettentően fáj a fejem, így kimentem a fürdőbe.

A tükörbe nézve láttam, hogy a szemem színe normális...kivéve azokat a fekete csíkokat.

-Ez nem lehet igaz.. Nem lehet igaz.-ütöttem a tükörbe.

A tükör eltört, az én kezem pedig vérezni kezdett.

•Serenaa.. Héj, minden rendben?-jelent meg mellettem Sofi.
•Nem..semmi sincs rendben.-hajtottam le a fejem.
•Elizabeth?-
•Igen...nem tudom mit gondoljak... Meglehet, hogy elveszítjük a csatát Sofi.-
•Dehogy Serena. Ne hagyd, hogy Elizabeth telebeszélje a fejed minden marhasággal.-
•Talán igazad van...de azt hiszem neki is.-
•Miben?-
•Nem lényeg...de most kérlek hagyj.-
•Rendben, pihenj.-

Ezzel eltűnt, én pedig ismét a tükörbe néztem. Nyoma sem volt a csíkoknak, így kissé megnyugodtam. Megmostam az arcom és bementem a szobába.
Megkerestem a könyvet, amit még Moon Daleben kaptam Morganatól, amiben a latin van, felöltöztem és kiültem az erkélyre.

Nagyon hideg szél fújt, és még mindig hó borított mindent.

Tanulmányoztam amit kellett...és nagyjából sikerült is megjegyeznem...remélhetőleg.

-Manó...mit csinálsz?-ölelt meg hátulról Shawn.
-Én csak...a fenébe.-fordultam felé.
-Mi a baj?-
-Kell hajszál.-
-Milyen hajszál?-
-Öhm....hány óra van?-léptem be a szobába.
-7 múlt.-jött utánam Shawn.
-Elmegyek...de sietek vissza.-
-Serena.... Hova mész?-
-Oké...visszaakarom hozni Sofit...de kell a hajszála.-
-Mit akarsz?? Ez lehetséges??-
-Igen.. Sietek nagyon.-

Nyomtam egy puszit Shawn arcára és már kint is voltam a szobából.

Vér, Szerelem & Halál (S.M.) Where stories live. Discover now