2./21 - Méltó ellenfél

976 77 35
                                    

Elizabeth hangos és gonosz nevetése csak úgy csengett a fülemben.

-Szánalmas vagy Serena Freese.-

Egy váratlan pillanatban megragadta a torkomat és a levegőbe emelt.

-Azt hittem nehezebb dolgom lesz.-
-Sose becsüld le az ellenséged. Ezt ismételgetted folyamatosan. Most mégis megszegted.-mondtam nagy nehezen, majd gyomron rúgtam.

Elengedett, én pedig újra a stabil talajon álltam. Amint kiegyenesedett szemei sötétek lettek, egyre jobban hajaztak a feketére, mint a vörösre.
Lassan odasétált a testéhez és elővett egy hosszabb tőrt.

-Hány vámpírt sikerült összeszedned?-kérdezte és lassan sétálni kezdett.
-Miért érdekel?-
-Azon gondolkoztam, hogy majd a tömegsírra írni kellene valamit.-
-Ha rajtam múlik, te még sírt sem kapsz.-
-Kegyetlen, de nem eléggé.-

Hadonászni kezdett a kezében lévő tőrrel, én pedig igyekeztem nem összetalálkozni az elég élesnek tűnő pengével.

-Jobban jársz, ha feladod. Talán megkegyelmezek.-
-Arról ne is álmodj.-

Amint ezt kimondtam, Elizabeth felszívódott.

-Elizabeth.-fordultam körbe Őt keresve.

Halk nevetés hallatszódott a bokrok közül.

-Megfogod bánni Serena.-motyogtam és odasétáltam az erdő széléhez.

Erős szorítást éreztem a karomon, így megfordultam. Shawn öntelt mosolyával találtam szemben magam, aki a kezében lévő tőrrel leakart döfni. A legutolsó pillanatban elkaptam a pengét, ez pedig hatalmas fájdalommal járt.
Amikor a szemébe néztem láttam, hogy egyre világosodik.
Hirtelen elengedte a tőrt és megtántorodott.

-Ser. Tedd amit tenned kell.-hallottam ezúttal Shawn hangját.

A szívem összeszorult, de kezembe fogtam a tőrt és pár lépést tettem előre, amikor a semmiből megjelent Cortez.

-Ő a fiam.-kapta el a kezem és kicsavarta belőle a fegyvert.
-Tessék? Nem tudom mit zagyvál itt össze-vissza. De Shawnt megszállták.-

A következő pillanatban kieresztette karmait és a gyomromba mélyesztette őket.

-Nem engedem, hogy árts neki.-

•Serena.-morgott Brandon és leteperte Cortezt.

A sebem erősen vérzett, de felvettem a tőrt és odaléptem Shawnhoz aki a földön térdelt.

-Már nem tudom sokáig visszatartani Elizabethet. Csináld.-nézett rám gyönyörű szemeivel.

Letérdeltem elé, megsimítottam arcát, majd kicsordult szememből egy könnycsepp.

-Nem halhatsz meg.-mondtam, majd a tőrt Shawn hasába döftem.

Könnyeimet letöröltem, Ő pedig elterült a földön csukott szemmel.

-Shawn, Shawn.-ütögettem lágyan az arcát.
-Bocsáss meg nekem.-suttogta.
-De hát nincs miért. Csak kérlek tarts ki.-szorítottam meg a kezét.-Rendbe jössz.-

Brandon fájdalommal teli nyüszítésére lettem figyelmes és azonnal felkaptam a fejem. Cortez az egyik királyom kardjával éppen ledöfte a bátyámat.

•Neeem.-morogta Sofi.

Tekintetem a barátnőmre vándorolt, aki miután letépte egy vámpír fejét összegörnyedve nyüszíteni kezdett a földön.

Hátsó lábcsontjai hirtelen megnyúltak, majd ezt követték a mellsők is. Hallottam a csontjai hangját, ahogyan nőnek és ropognak. Hangos morgásba kezdett, amikor a koponyája is átalakult. Szőre hosszabb lett végtagjaival együtt. Pofája megnyúlt, szemei vörösen izzottak és fogai is hatalmasak lettek.

Vér, Szerelem & Halál (S.M.) Onde histórias criam vida. Descubra agora