Prologue ❀ 2

12.9K 626 159
                                    

Ateş Krallığının altında yanıyordu tüm fenerler. Gücü, asaleti tüm çıplaklığıyla yarıyordu geceyi. Bizden güçlüsü yok, diye düşünüyordu tahtında oturan genç adam. Her zaman böyle düşünürdü. Dünya ona aitti.

İnsanların kendilerini bölmek için yaptıkları onca savaştan sonra.. Böyle bir son kaçınılmazdı. Bir okyanusun en derinlerine sıkışıp kalmak gibi bir korkuyla, kendi kendine bölündü yeryüzü. Güçlü olanlar vardı. Ve, onlara kendini güçlü hissettirenler. İnsanlar güçsüzlerle güçlülerin ayrılmasını istedi her zaman, ama hiç kimse güçsüz tarafta olmayı istemezdi. O, bunu biliyordu.

"Taehyung,"

Taehyung, Yoongi'nin kendisine seslenmesiyle genç adama baktı. Yoongi, Toprak Krallığı'nın veliaht prensiydi ve Taehyung'un güvendiği sayılı kişilerdendi. Hayır, Taehyung'un güvendiği tek kişiydi. Aslında, kimseye güvenilmeyeceğini uzun zaman önce öğrenmişti Ateş Krallığı'nın veliaht prensi; fakat birkaç yıl önce annesinin ölümüyle dünyada tek sevdiği kişi de gittiğinde yanında garip bir şekilde Yoongi vardı. Acımasız olsa da, yapılan bir iyiliği unutmazdı Taehyung.

"Yoongi, hoşgeldin." dedi küçük bir gülümsemeyle. Yoongi, hafif bir baş selamı vermiş ve Taehyung'un yanında kendisine ayrılan tahta yerleşmişti. Ateş Krallığı ve Toprak Krallığı müttefikti. Bunu herkes biliyordu. Asıl bilinmeyen, Yoongi'nin Taehyung'un piyonu olup olmadığıydı. Evet, bunu tahmin etmek zordu.

"Su Krallığına gideceğini duydum." dedi Yoongi.

"Önce bir hal hatır sorsaydık,"

Taehyung'un alaycı ses tonuna karşı Yoongi yüzünü buruşturdu. "Orada Jimin var biliyorsun, o senin-"

"O, benim düşmanım evet." Taehyung bakışlarını sertleştirdi ve Yoongi derin bir iç çekti. "Oraya yakın zamanda gideceğim."

"Neden? Neden, özel olarak sen gidiyorsun?"

Taehyung gözlerini kırpıştırıp, Yoongi'nin kulağına eğildi. "Bunu daha sonra anlatırım, şimdi yeri değil."

Yoongi hafifçe başını salladığında, aslında Taehyung'un bunu hiçbir zaman anlatmayacağını biliyordu. İleride, Taehyung'un kardeşi olan Prens Jungkook'u gördüğünde gülümsedi. Zaten, anlatmasına da gerek yoktu.

××××

Evet, 2. Tanıtımı da attım ❤ Bir tanıtım daha atacağım ve tabi oylama sonuçlarını, sonra da bölümlere başlayacağız.

Fikirlerinizi söylerseniz, çok memnun olurum☄ ❤

pied piper ❅ bts•bp ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin