Teşekkürler

2.8K 220 174
                                    

Öncelikle sizden isteğim, iyi ya da kötü fark etmeden kitap hakkında düşündüklerinizi son kez uzunca yazmanız..

Kitabın sonu planladığımız şekilde bitti ve açıkçası bilerek biraz ucu açık bir son bıraktım. İstediğiniz her yere çekileceğiniz türden bir son. Bu kitap, benim için tüm kitaplarımdan daha özel oldu çünkü burada sadece entrika dolu ve fantastik bir hikaye anlatmadım. Size vermek istediğim bazı şeyler oldu. Krallık kavramının ne ifade ettiğini anlayabilmenizi istedim. Eşitlik ve adalet kavramlarını.. İnsanların neden ve nasıl ırkçılık kavramına yönlendiklerini ve insanların nasıl yöneticileri tarafından manipüle edilebileceklerini göstermek istedim. Özgürlük ve tutsaklık kavramlarını sizin için başka bir yere taşımak istedim. Becerebildim mi bilmiyorum fakat başardıysam bu beni gerçekten çok memnun eder.

Gerçekten bu kitap hakkında çokça düşünmenizi istedim. Gerektiğinde mantık hatalarını bulacak kadar derine inebilmek için neler yapacağınızı görmem gerekiyordu sanki. Jisoo, bu kitapta sıkışıp kalmış bir karakterdi. Tutsaktı. Ama asıl tutsak gerçekten o muydu? Hayatı boyunca bir amaca kardeşlerini öldürebilecek kadar bağlanmış Namjoon, o amacın ortasına sıkışıp kalmış bir tutsaktı. Gücün ne demek olduğunu küçük yaşta anlayan Jin saraydan ayrılıp gittiğinde, güç alanların bulunduğu o kampta bir tutsaktı. Gerçek tutsaklık fiziksel olarak hissedilmek zorunda değildir.

Ben, tüm bunları görmenizi ve size bir şeyler katabilmiş olmayı diledim. Umarım bunu başarabilmişimdir ve umarım kitabın sonundan memnun kalmışsınızdır. Bu kitap bana da çok şey kattı. Her bölümü yazmak benim için ayrı bir güzellikteydi ve şimdi bağlandığım bu kitaptan ayrılıyor olmak çok duygusal.

Bir buçuk yıllık bu macera boyunca daima yanımdaydınız. Destekleriniz, yorumlarınız ve o güzel teorileriniz bana güç verdi. Her şey için çok teşekkür ederim. Umuyorum ki bu kitaba hak ettiği şeyleri verebildim, umuyorum ki size hak ettiğiniz kalitede bir kitap sunabildim.

Her şey için tekrardan çok ama çok teşekkür ederim. Sizi çok seviyorum. Kendinize çok iyi bakın. Sanırım gidip biraz ağlayacağım.

 Sanırım gidip biraz ağlayacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
pied piper ❅ bts•bp ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin