Bebe Rexha - I'm Gonna Show You Crazy
Taehyung Toprak Krallığına ulaştığında Jisoo henüz saraya girmişti. Endişe Jimin'i yiyip bitirirken bir de Taehyung'un gelmiş olması pek yardımcı olmamıştı.Taehyung yanındaki beş altı askeriyle, bunlardan biri de Marktı, Toprak Krallığı'na ait sarayın önünde dikildiğinde şaşkınlıkla alevler içindeki saraya bakmıştı.
"Jisoo nerede?" Doğrudan Jimin'e baktığında Jimin gözlerini kaçırmış ve alevler içinde yanan saraya bakmıştı. Bu, Taehyung'un delirmesine yetmişti. Ateş Kralı'nın yumruğu Jimin'in yüzünde patladığında Jimin geriye doğru sendelemiş ardından elinin tersiyle hafifçe kanayan dudadığın kenarını silmişti. Diyecek bir şeyi yoktu. Ya da karşılık vermeyecekti. Taehyung haklıydı. Yoongi'yi engellemeye çalışırken Jisoo'ya bakamamış, kız kardeşi saray kapısına gelene dek onu fark edememişti.
Jennie çığlık atıp Taehyung'u engellemek adına abisinin ve Jimin'in arasında durmuştu. "Kız kardeşini her zaman böyle mi korursun?" Taehyung içeriye girmeye hazırlanıyordu ki Jennie'nin kendisine seslenmesiyle toparlandı.
"Aman Tanrım," demişti Jennie şaşkınlık ve hayranlık karışımı bir duyguyla bakarken. "Bu da ne böyle?"
Jisoo, yanında yürümükte zorlanan fakat bir şekilde dışarıya çıkmayı başarabilmiş olan Rose'yi belinden kavramış, yürümesine yardımcı oluyordu. Bir yandan önlerindeki alevleri su gücüyle söndürmeyi başarıyor ya da yaptığı kalkanla Rose'nin zarar görmesini engelliyordu. Taehyung ve Yoongi vakit kaybetmeden Rose ve Jisoo'nun yanına koştuklarında Jimin ve Hoseok da onlara eşlik etmişti. Yoongi Rose'yi belinden ve bacaklarından kavrayarak kucağına aldı. Jisoo ise halsiz düşmüştü bu yüzden Taehyung da onu belinden kavradı ve düşmesini engelledi.
"Doktor lazım." dedi Taehyung, kızlara bakarken.
"Birkaç kilometre ileride bir şato var," diye cevapladı onu Yoongi. "Oraya gidelim."
***
Yirmi dakika uzaklıktaki şatoya vardıklarında şatoda bulunan en iyi iki doktor Jisoo ve Rose ile ilgilenmeye başlamıştı. Rose öksürükleri arasında yatağa yatırılırken zorlukla konuşmaya çalıştı. "Yoongi."
"Buradayım canım." Yoongi şefkatle genç kızın saçlarını okşadı. "Kendini yorma uyandığının da burada olacağım."
"Bir şey söylemem gerek." Rose tekrar birkaç kez öksürdü.
"Uyandığında söyleyebilirsin, dert etme bile."
Doktor, serum takabilmek için Yoongi'nin kenara çekilmesini istediğinde Rose Yoongi'nin kolunu sıkıca tuttu. "Şimdi söylemem gerek." dedi. Öksürükleri yüzünden neredeyse konuşamayacak duruma gelmiş olsa da devam etti. "Sarayı Namjoon yaktı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pied piper ❅ bts•bp ✓
FanficAteş Krallığının altında yanıyordu tüm fenerler. Gücü, asaleti tüm çıplaklığıyla yarıyordu geceyi. Bizden güçlüsü yok, diye düşünüyordu tahtında oturan genç adam. Her zaman böyle düşünürdü. Toprak Krallığının, Su Krallığının ya da Hava Krallığının b...