Harry Styles - Sign Of The Times
Jisoo, pelerininin kapşonunu kafasına geçirdi ve derin bir iç çekti. Jennie'yi geri getirmeyi gerçekten çok istiyordu ama Taehyung, Jisoo'nun gittiğini öğrendiği anda kafayı yiyecekti. Jisoo ertesi gün sabah Ateş Krallığına Jennie ile dönmüş olacaktı ama o bir günün ardından Taehyung'un ne derece sinirli olacağını tahmin bile edemiyordu.
Kendisine pencereden bakan kız kardeşine Irene'e çevirdi gözlerini. Irene'in de bunu onaylamadığının farkındaydı ama yapacak başka bir şey yoktu. Taehyung, Yoongi ve Jimin'i uğurluyor olduğundan Jisoo arka kapıda bekliyordu. On dakika kadar sonra Yoongi'nin yanında getirdiği askerlerden biri, geriye yalnızca dört asker kalmıştı, Jisoo'yu almak için geldi. Hızlı adımlarla yürüyüp Yoongi ve Jimin'in yanına ulaştılar. Onlar için hazırlanmış arabaya bindiler. İki kilometre kadar uzaklıkta olan tren istasyonunda inecekler ve trenle devam edeceklerdi. Trenle Toprak Krallığına gitmek çok daha kısa sürüyordu ve garip bir şekilde hepsinin acelesi vardı. Jisoo bir an önce Jennie'yi alıp dönmek istiyordu. Jimin ise bir an önce saraya varıp Jennie'yi gitmemesi için ikna edebileceğini umuyordu.
Yoongi'ye gelince, onun içinde tuhaf, kötü bir his vardı. Yine de Jisoo'ya baktı. "Taehyung'un arkasından iş çevirmen senin için ne kadar mantıklı, Jisoo?"
Genç kız cevap vermedi. İçini saran suçluluk duygusu ve Ateş Krallığından ilk defa ayrılıyor oluşunun verdiği his etrafını tamamen sardı. Tüm yolculuk boyunca da devam etti.
***
"Biraz dolaşmak ister misin?" Dedi Hoseok, balkonda oturup gökyüzünü izleyen Jennie'nin yanına vardığında. Genç kızın gökyüzünü sevdiğini biliyordu ama Yoongi ve Jimin onun saraydan çıkmasına izin vermiyorlardı. Yoongi'ye göre Jennie ileride bir koz olabilirdi. Jimin ise Jennie'yi gerçekten seviyor gibi görünüyordu. "Birkaç kilometre uzakta bir çiftlik var."
Jennie heyecanla genç adama baktı. "Bu çok iyi olur. Fakat Jimin ve Yoongi sana kızmaz mı?"
"Sorun yok," diyerek omuz silkti Hoseok. "Ateş Krallığından dönmezler daha. Namjoon da Hava Krallığına gideceğini söyledi. Kaçıp benim başımı belaya sokmazsan gayet normal ve eğlenceli bir gezi olabilir."
Jennie gülerek ayağa kalktı ve sandalyeye koyduğu hırkasını alıp giydi. Rose her zaman Hoseoktan çok iyi bir arkadaş olarak bahsederdi ve gerçekten de öyleydi. "Abinle hiç alakan Yok Hoseok." dedi. "Hatta onun tam zıttısın."
"Bunu iyi bir şey olarak mı söyledin?" diyerek güldü genç adam.
"Elbette!"
***
Bir saat sonra Jimin, Jisoo ve Yoongi Toprak Krallığındaki istasyonda inmiş, başka bir arabaya binmişlerdi. Saraya yaklaştıklarında gördükleri şey ise onları dehşete düşürmeye yetişmişti. Saray baştan sona alevler içerisindeydi. Saraydan kaçmayı başarmış görevliler etrafta dolanıp duruyorlardı, panik halindelerdi. Halk, sarayın yandığını öğrendiğinden beri görmek adına saray bahçe duvarlarını aşmaya çalışıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pied piper ❅ bts•bp ✓
FanficAteş Krallığının altında yanıyordu tüm fenerler. Gücü, asaleti tüm çıplaklığıyla yarıyordu geceyi. Bizden güçlüsü yok, diye düşünüyordu tahtında oturan genç adam. Her zaman böyle düşünürdü. Toprak Krallığının, Su Krallığının ya da Hava Krallığının b...