🌟 Глава 3 🌟

2.7K 117 0
                                    

Заспала съм без да се усетя. Събудих се от съобщение. Взех телефона си и видях че часът е 12:39. Реших да си поръчам пица за обяд. Обадих се, поръчах и казаха, че до 20 минути ще дойде. Видях съобщението от Макс.

Чат с Макс:

Той: Вземи си бански когато излизаме.

Аз: Оки.

Той: Ти да не спиш, че се забави толкова? 😂

Аз: Не, само малко. 😂😂😂

Той: Добре, поспаланке. Да не забравиш за 15:30.

Аз: Споко, няма.

Той: А също докато не съм забравил вземи кърпа и малко храна.

Аз: За какво ти е кърпа? За храната разбрах, но защо и кърпа?

Той: Послушай ме. Ще разбереш защо. Също така не забравяй да си облечеш банския.

Аз: Добре. Ай че пицата дойде.

Той: Ай бягай, че те чакат. Да запазиш малко пица ей. 😂 Айде чао.

Аз: Хах. Чао.

Тъкмо взех парите и на вратата се позвъня.

Отворих взех пицата и седнах в моята стая на леглото пуснах си музика и изядох 2 или 3 парчета. Останаха още няколко и реших да я оставя за вечеря и бездруго нашите нямаше да се върнат навреме за вечеря. Тъкмо слязох долу и на вратата се позвъня. Свих веждите си въпросително.

Отидох и отворих. Беше братовчедка ми. Поканих я да влезе. Влезе и седна на дивана. Налях и чаша вода и седнах до нея.

-Какво правиш тук?

-Майка ти и баща ти ме изпращат да ти кажа, че следващите 5-6 дни няма да са си вкъщи пък аз се нанесох в съседната къща до някакъв там твои съученик.

-Да не би този съученик да се казва Макс, а майка му да е Вяра?- засмях се.

-Да, същия. И какво става ся при теб няма ли някое гадже?- кръстоса краката си, усмихвайки се.

-Точно гадже няма, но иначе има.

-Кой?

-Точно този Макс. В 15:30 ще идва до нас и ще ходим на нашето място. Каза да си взема бански, кърпа и храна. И мисля да му кажа, че го харесвам.

-Браво на малката ми сестричка.- така си викаме. Тя ми е като по-голяма сестра.-И какво мислиш да му кажеш?

-Не знам, представа си нямам. И той има да ми казва нещо, но не знам какво.

-Аз ще ти помогна да се облечеш и ще ти разкажа това онова.

-Добре, хайде да се качваме горе.

Следва продължение...

Влюбена в най-добрия ми приятелDonde viven las historias. Descúbrelo ahora