🌟 Глава 1 🌟

5.3K 167 16
                                    

Лятната ваканция най-сетне започна, а аз нямах търпение да се махна от това гадно място.

Тогава обаче се случи нещо неочаквано. Класната ни реши да ни заведе на летен лагер за 10 дни в Париж.

С Бела, Макс и Даниел отидохме да си вземем бележниците и се прибрахме. Писахме си вечерта за предстоящата ни ваканция.

На следващия ден с Макс излязохме на разходка. Стигнахме до морето, където имаше скала, от която гледката беше невероятна. Решихме да звъннем на Бела за да стане по весело и тя се съгласи да дойде.

Дойде и почнахме да си фантазираме как ще прекараме 10-те дни на лагера. Смяхме се и дори не се усетихме кога стана 19:30. Стана време да се прибираме.

Прибрах се вечерях и се качих в стаята си. Взех си телефона и легнах на леглото, разгледах какво ново има в Instagram и влязох да си пиша с Макс.

Чат:

Аз: Хей! Как си?

Макс: Хей! Добре съм. Ти?

Аз: И аз. Днес беше забавно. 😄

Макс: Да, искаш ли утре да отидем само двамата? Искам да ти кажа нещо...

Аз: Добре. Не може ли да ми го кажеш сега?

Макс: Не, не е за по телефона. Утре когато се видим ще ти го кажа.

Аз: Добре. 😘

Макс: Чао за сега. ❤

Аз: Чао.

Станах се запътих към банята, не ми се излизаше от топлата баня, но трябваше.

Излязох и видях, че имам няколко не прочетени съобщения.
Облякох се набързо и видях че Бела ми е писала.

Чат:

Бела: Какво ще правим утре? Искаш ли да се видим и да отидем до мола?
*Пропуснато обаждане...
*Пропуснато обаждане...

Аз: Хей! Съжалявам, но няма да мога, ще излизам с Макс, имал да ми казва нещо. Нямам идея какво, но много искам да разбера. Мисля да си лягам. Утре ще ти пиша. Имам да ти кажа нещо и на теб. 😘

Влюбена в най-добрия ми приятелDonde viven las historias. Descúbrelo ahora