Изабел:
-Е защо реши да живееш тук?- попитах.
-Майка ми реши, че ще е най-добре да бъдем тук за да е по-близо до сестра си.- завъртя очи.
-Аха. А я ся казвай видя ли Макс като се нанесе?
-Да видях го. Забавно момче е. Още щом пристигнах ми помогна с багажа, защото майка му го е накарала. Не било по негово желание.
-То при него винаги става така. За да го накараш да работи трябва да го подкупиш или да знае на кой си роднина за да ти помогне.
-Да веднага щом е разбрал, че съм ти братовчедка решил да ми помогне поне така каза майка му.
-Ха, това какво ли значи?- засмях се.
-Не знам, но мисля, че те харесва. Много е сладък. И ся разказвай от кога го харесваш? И как се запознахте?
-Мислиш ли? Някъде около 2-3 месеца го харесвам. Иначе го познавам от както бяхме малки.
-Не го мисля, а съм сигурна че те харесва.
-Оки, както и да е. Да видим какво да облека.
Стана от леглото ми, отивайки до гардероба ми. От него изрови тъмно син бански с цветя на него. Изкара сини къси дънкови панталони и ми ги пададе. Облякох банския след което и дънките.
Извади бял потник с гол гръб и ми го подаде. Облякох го.
Извадих си черни сандали с панделка и ги обух. Взех си раничката и натъпках в нея плажната кърпа и протмонето. За всеки случай си сложих и слушалките ако случайно се прибирам пеша.Взех си нещата и слязохме долу в кухнята. Там седяхме и си говорихме. Набързо изпратих Натали когато беше почти 15:20 и тя тръгна. Секунда по късно някой ми писа. Беше тя.
Чат:
Тя: Току що се разминах с Макс. Попита ме за теб. Пита дали съм била във вас. И аз му казах да и той пак попита дали си готова. Веднага слизай скоро ще е пред вас и не забравяй да заключиш като излизаш.
Аз: Ооо... питал е за мен. 😊 Добре ще заключа. Айде после ще ти разказвам какво е станало.
Тя: Добре бягай да отвориш, че чак тука чувам как звъни на вратата. 😂 Чао. И да се пазите.
Аз: Хаха много смешно, айде чао. 😂
На вратата се позвъня. Отворих я и го пуснах да влезе. Казах едно ,,Хей!". Не знаех какво друго да кажа. Влезе в хола, а аз му подадох чиния с мъфини.
-Аз отивам да си взема раницата и да тръгваме. Съгласен?
-Съгласен.- засмя се.
Отидох и си взех нещата. Слизайки по стълбите телефона ми извибрира, което ме накара да свия веждите си въпросително и да го вдигна.
Следва продължение...
ESTÁS LEYENDO
Влюбена в най-добрия ми приятел
RomanceНикога не съм се надявала, че това ще се случи. Никога не съм си мислила, че ще се влюбя в него. Но ето, че всичко стана, много неочаквано. Познаваме се от много малки и сме заедно и до днес. Подкрепяме се във всичко и винаги ще е така. Живота ми с...