Изабел:
-Мамка му.- изругах щом усетих студената вода по цялото си тяло. Мигновено отворих очи, виждайки Алекс да седи с кофа, в която е имало вода.- Какво по дяволите правиш? Защо просто не ме оставиш една сутрин да се наспя като хората?
-Само ще ти кажа, че часът е 12:30. Не е никак рано.
-Защо точно с вода?
-Не намерих друг начин.- вдигна рамене. Измъкнах възглавницата изпод главата си и я хвърлих към него.
-Аз ще си лежа тук в прекрасното мокро легло. Ако някой дойде и ме търси съм в стаята си. И ако обичаш ми върни възглавницата.
-Ето ти я.- хвърли я към мен на леглото, а аз я взех и я прегърнах се едно е плюшена играчка.- Кого мислиш, че прегръщаш? Макс?
-Идиот, излез веднага от стаята ми иначе взимам телефона и звъня на мама.
-Ол, уплаши ме.- изплези ми се и излезе от стаята.
Лежах така сигурно 10 минути, прегърнала възглавницата докато вратата на стаята ми не се отвори.
-Хей, Макс!
-Хей!- седна до мен на леглото.- Брат ти не пропусна да те полее с вода сутринта, а?
-Мхм. Никога не пропуска да се дразни.
-Е ще станеш ли да излезем някъде?
-Днес мисля да си остана вкъщи.
-И да гледаш сериали, нали?
-Мхм.- протегнах се, ставайки до седнало положение на леглото.
-Мен къде ме остави в списъка си?
-Ти също си там. Само, че си някъде до сериалите.
-Знаеш ли, че понякога си самият дявол?
-Понякога?
-Почти винаги.- засмяхме се.
-Цялата съм мокра. Ще го убия Алекс.
-Е, спокойно де. Тъкмо ти даде старт на деня.- свих вежди объркана.- Изми ти очите по-бързо отколкото ти го правиш.
-Боже... Аз влизам в банята. Ти ако обичаш извикай Алекс да ми исуши леглото. Ако не, довечера той ще спи тук.
-Ако Лидия е във вас не ти го препоръчвам.
-Прав си.- поклатих глава, спомняйки си какво се случи след като се прибрахме от лагера.- Влизам в банята.- целунах бузата му и си взех бельо и кърпа, влизайки в банята.
YOU ARE READING
Влюбена в най-добрия ми приятел
RomanceНикога не съм се надявала, че това ще се случи. Никога не съм си мислила, че ще се влюбя в него. Но ето, че всичко стана, много неочаквано. Познаваме се от много малки и сме заедно и до днес. Подкрепяме се във всичко и винаги ще е така. Живота ми с...