Макс:
Чух силния писък на момичето до мен, което ме накара да стана. Изабел седеше седнала до мен, подпирайки главата си на ръцете си. Хванах ръцете ѝ, придърпвайки я за прегръдка. Галих гърба ѝ докато не спря да трепери.
-Съжалявам, че те събудих.- промърмори.
-Няма проблем.-усмихнах ѝ се, отделяйки се от прегръдката.
-Колко е часа?- попита, търкайки очите си.
-Почти 7 сутринта.- погледнах часовника на стената.
-Може ли да отидем да хапнем някъде, гладна съм?
-Може. Стани, оправи се и ще отидем.- усмихнах се.
-Добре.
Усмихна се, целувайки бузата ми, след което стана.
-Макс.- извика от банята.
-Да.- извиках в отговор.
-Виж ми телефона дали мама не е звъняла или писала нещо.
-След малко.- станах от леглото ѝ, взимайки телефона ѝ.- Майка ти ти е писала съобщение, когато станеш да отидеш до болницата.
-Нещо друго?- извика.
-Не.
______________________________________
-Може ли помощ?- попита, все още седейки в коридора пред вратата, обувайки маратонките си.
-Мхм.- клекнах пред нея, помагайки ѝ да обуе маратонката си, след което вързах връзките.
-Благодаря.- усмихнах се, изправяйки се и целувайки корема ѝ след което и устните ѝ.
Излязохме през вратата и Изабел заключи, след което тръгнахме надолу по улицата.
-Можеш ли да вървиш по-бавно?- попита, поглеждайки към мен.- Аз не мога да бързам.
-Съжалявам.- усмихнах се, намаляйки крачката си.
______________________________________
-Готова ли си?- попитах и бях готов да стана да платя сметката когато тя ме спря.
-Това не са ли Натали и Джъстин?- попита, гледайки някъде напред.
-Мисля че да.
Момичето, което със сигурност беше Натали се обърна, гледайки помещението. Погледа и се спря на нас и бутна момчето до нея, след което тръгнаха да вървят към нас.
-Хей, сис.- поздравиха се с Изабел, прегръщайки се.
- Какво правите тук?- попита я Натали.
YOU ARE READING
Влюбена в най-добрия ми приятел
RomanceНикога не съм се надявала, че това ще се случи. Никога не съм си мислила, че ще се влюбя в него. Но ето, че всичко стана, много неочаквано. Познаваме се от много малки и сме заедно и до днес. Подкрепяме се във всичко и винаги ще е така. Живота ми с...