Макс:
-Ъм... Искаш ли да ми разкажеш?- попитах.
-Може ли да спреш с това ъм?
-Само ако ми кажеш.- усмихнах се към нея.
-На сватбата на която бяха. Някакво момче е отишло и е създало паника. И тогава е застрелял татко. Поне това разбрах.
-Ъм... Съжалявам.
-Каза, че ще спреш с това.
-Знам, направих го за да те дразня.- направи странна физиономия.- Не.- извиках щом тя стана от стола.
Приближи се до хладилника и го отвори, взимайки си кенче кола. Свих веждите си все още гледайки я. Мина покрай мен и посегна да ме удари, но целуна бузата ми и продължи да върви за да си вземе сламка.
-Хах, стресна се.- започна да се смее. Отвори кенчето и цялата стана мокра.
-Хаха, ти си мокра.- изплезих ѝ се и спрях котлона.
-А ти си идиот. Тц... тъпо кенче. Цялата съм мокра.- измрънка, отивайки до чешмата за да измие ръцете си. Изми ги и се обърна към мен, започвайки да ме пръска с тях.
-Абе, ти кого ще пръскаш. Ей сега ще видиш ти.- Намокрих си ръцете и започнах да я пръскам с вода.
-Какво правите?- попита мама, стоейки на вратата заедно с татко.
-Тя/той започна първа/и.- казахме едновременно, сочейки един към друг.
-Аз ви оставих да довършите тук, а вие си играете с вода. И защо си мокра?
-Отворих си кенче кола.- сви рамене.
-А и ти защо я пръскаш с вода? Виж и без друго е мокра, а ти продължаваш.- отиде до нея, прегръщайки я.
-Защото... Тя започна.
-Не е вярно. Той започна. Казах му каквото искаше само за да спре с това ъм... ама той продължи.- скръсти ръце пред гърдите си.
-А значи аз съм виновен?- вдигнах вежда.
-Да.
-Тогава няма спагети за теб.- дръпнах купата поставена пред мен.
-Лельо Вяра, кажи му.
-Добре, айде от мен да мине ще има спагети.- казах, оставяйки купата.
-Ти си ужасен. Аз съм ти сърдита.- излезе със скръстени ръце от кухнята.
-Чакай.- тръгнах след нея.- Уф... тъп шкаф.- измрънках щом си ударих кутрето в него, продължавайки да я гоня нагоре по стълбите.- Съжалявам, принцесо.- промърморих, прегръщайки я отзад.- Исках само да те дразня. Съжалявам. Ще ми простиш ли?
ESTÁS LEYENDO
Влюбена в най-добрия ми приятел
RomanceНикога не съм се надявала, че това ще се случи. Никога не съм си мислила, че ще се влюбя в него. Но ето, че всичко стана, много неочаквано. Познаваме се от много малки и сме заедно и до днес. Подкрепяме се във всичко и винаги ще е така. Живота ми с...