🌟 Глава 54 🌟

428 18 3
                                    

2 месеца по-късно.

Макс:

Седях на дивана в къщата на Изабел, която седеше облегната назад, като краката ѝ се намираха върху моите. Родителите ѝ тръгнаха преди 10 минути заедно с Алекс и Лидия към болницата, като мен ме оставиха при нея.

-Ще ми донесеш ли желирани мечета от кухнята?- попита, надигайки главата си, поглеждайки ме.

-Къде трябва да ги намеря?- попитах, ставайки.

-Върху хладилника трябва да са, ако не в шкафа над печката.

-Ей сега се връщам.- завъртях се, отивайки в кухнята.

-Ако може и ягодите от хладилника.- извика след мен.

-Добре.- отворих хладилника, взимайки ягодите. Взех мечетата и шоколад от шкафа и отидох отново при нея.- Както пожела.

-Ууу... шоколад. Как се сети, че и това ще искам.- засмя се.

-Предположих.- засмях се.

-Искаш ли нещо друго?

- Да ми дадеш възглавницата зад теб.- обърнах се, взимайки я преди да и я подам и тя да я постави зад гърба си.- Благодаря!

______________________________________

-Искаш ли от ягодите?- предложи с пълна уста.

-Не благодаря.- продължих да масажирам краката ѝ.

-Ако искаш после няма да има.- вдигна рамене, потапяйки ягодата в буркана течен шоколад.

-Всъщност. Размислих. Може ли?

-Ето.- доближи ягодата до устата ми.

-Благодаря!

______________________________________

-Здравейте хора! Добре дошли в днешното видео.- Изабел говореше на камерата докато аз държах тетрадката със сценария ѝ.- Днес сме решили с Макс, който е зад камерата да снимаме видео, което ще е съм не съм. За това нека той да се появи тук.- Щракна с пръсти и аз се преместих до нея.- За целта имаме 2 палки за тенис на маса като от едната страна пише 'Съм', а от другата 'Не съм'. Зададох ви въпрос в Instagram профила си да ми пишете и ние избрахме най-интересните.

-Под 'избрахме' има прдвид аз.

-Напротив, не е вярно. И аз участвах.

-Ако имаш предвид да се ядосваш за това, че не можеш да измислиш нещо, да това прави.

Влюбена в най-добрия ми приятелDonde viven las historias. Descúbrelo ahora