Месец по-късно.
Макс.
Влязох в къщата на Изабел и се насочих към горния етаж. Отворих бавно вратата на стаята ѝ, влизайки в нея.
Изабел бе седнала на земята, поставила главата си на леглото и подпираше Сам и Миа с ръцете си. Личеше си, че спи по равномерното и дишане.
Затворих вратата, приближавайки се към нея. В стаята ѝ имаше сигурно 35° и беше адски горещо. Прозореца беше отворен, но въздуха, който влизаше през него беше горещ.
Преместих Сам и Миа в краватчетата им, след което затворих прозореца и пуснах климатика. Изабел се размърда при шума след което се събуди.
-Макс?- изправи се, потърквайки очите си.
-Поспи, аз съм тук.- усмихнах ѝ се, наблюдавайки я как се изправя от земята и ляга на леглото си.
______________________________________
-Лид, може ли помощ?- попитах.
-Разбира се, кажи.- влезе в кухнята където бях и аз.
-Как мога да напълня шишето с мляко? Смисъл как да...
-Просто кажи да ти направя мляко и готово.- тя се засмя, минавайки от другата страна на плота.
Наблюдавах я как поставя две лъжички мляко на прах, след което пълни шишето догоре с вода. Затвори го и го разклати. Направи същото с другото шише и ми ги подаде.
-Благодаря!- усмихнах ѝ се, взимайки шишетата и излизайки от кухнята.
-Изабел?- попита излизайки след мен.
-Спи.
-О... добре.- изкачи стълбите, влизайки в стаята си. Направих същото, влизайки в стаята на Изабел.
Взех Сам от леглото както и едното шише и му дадох да яде. Изабел се събуди, усмихвайки се към мен.
-Искаш ли нещо?- попитах я.
-Не, благодаря.- изправи се, сядайки на леглото.- А ти искаш ли помощ?
-Не.- засмях се.
-Ще вляза да се изкъпя докато си тук.- изправи се, целувайки бузата ми.
Взе си дрехи и влезе в банята.
_____________________________________
-Искаш ли да идем до вкъщи?- попитах, слизайки с Изабел надолу по стълбите.
-Трябва да отида до училище.
-Защо?
-Да видя какви оценки имам от изпитите и да си взема дипломата.- седна на дивана в хола.
ESTÁS LEYENDO
Влюбена в най-добрия ми приятел
RomanceНикога не съм се надявала, че това ще се случи. Никога не съм си мислила, че ще се влюбя в него. Но ето, че всичко стана, много неочаквано. Познаваме се от много малки и сме заедно и до днес. Подкрепяме се във всичко и винаги ще е така. Живота ми с...