Изабел:
Алармата звънна и аз за пореден път я спрях. Сигурно от 20 минути ми звъни на главата и аз я спирам за 5-ти път. Накрая се предадох и станах. Часът беше 8:20.
Събудих Бела и влязох в банята. Измих си лицето и зъбите. Излязох и си облякох бяла блуза с доста голямо деколте, което позволяваше на блузата да пада надолу по рамото ми. Облякох и черни дънки, докато виках на Бела да става.
Сресах косата си и я оставих пусната. Разгледах това онова из Instagram докато чаках Бела да се приготви.
8:40 момчетата дойдоха в стаята ни с всичкия си багаж.
-Добро утро!- поздравиха с влизането.
-Никак не е добро.- казах, вдигайки поглед от телефона си. Даниел ми се намръщи, а Макс дойде до мен и седна на таблата на леглото като мен.
-Бела. Готова ли си?- попита я Даниел.
-Почти.- извика в отговор и излезе от банята.- Само да си среша косата.
-Побързай.- извиках.
-Е не се ядосвай. Има още време.- каза ми Макс и ме прегърна. Усмихнах му се и забих поглед към телефона си отново.
_____________________________________
Взех си чантата като прибрах в нея телефона си и парите, заедно със слушалките и тонколонката. Взех си шише с вода и се насочих към вратата.
-Хайде да слизаме.-извиках.
-Хайде. Куфарите също.- каза Макс.
-Добре.- извадих дръжката на моя и го дръпнах към вратата на стаята.
-Помощ?- попита.
-Да, ако може.- колелцето се заклещи на прага на вратата. Късмета никога не е с мен.
-Ей сега.- дойде и вдигна куфара, така че да мога да продължа нататък по коридора.
-Къде остана Бела?- попитах.
-Тук съм. Взех ключа.- разклати го в ръката си.
Заключи стаята и слязохме с асансьора. Оставихме ключа на рецепцията, а куфарите във фоайето при на останалите.
Влязохме в ресторанта и седнахме на обичайната маса. За всички тази сутрин имаше приготвени палачинки. Изядохме ги и излязохме навън. Признавам за средата на Юли сутрин си е студено.
Още щом излязохме от хотела, носейки куфарите си на шофьора потръпнах от студения въздух, който се удари в голата ми кожа.
YOU ARE READING
Влюбена в най-добрия ми приятел
RomanceНикога не съм се надявала, че това ще се случи. Никога не съм си мислила, че ще се влюбя в него. Но ето, че всичко стана, много неочаквано. Познаваме се от много малки и сме заедно и до днес. Подкрепяме се във всичко и винаги ще е така. Живота ми с...