Изабел:
-Дай ми го.- посегнах към ръката на Макс, за да не мога да го стигна, но той го дръпна по назад.
-Мне.- изгледах го накриво, обръщайки се към Бела, с която до преди малко си говорихме.
-И какво стана като сте се блъснахте с него?- попитах.
-Първото нещо което направих беше да го погледна в очите и веднага след това да погледна някъде другаде.
-А той нещо направи ли?
-Погледна настрани докато се наведе да вдигне нещата ми.- вдигане рамене, взимайки чашата си, поставена на масата.
-И ти?
-Взех си нещата, промърморих едно Благодаря и си тръгнах.- отпи от чашата си, засмивайки се.
-Е то така не е интересно, не си ли казахте нещо.- измрънках.
-Не. И двамата бяхме засрамени от това което се беше случило преди.- вдигна рамене.
-Бела, ела ми помогни.- извика Даниел от кухнята.
-Идвам.- извика в отговор, ставайки от дивана.
-Това бившото на Бела ли беше, за когото си говорихте?- попита Макс.
-Мхм.- измрънках, взимайки си телефона.
-Познайте кой е взел пица за вечеря.- извика Даниел, влизайки, а след него и Бела.
-Ти.- посочих го, продължавайки да гледам към телефона си.- Виж.- подадох телефона на Макс, показвайки му снимка на един наш съученик, който се премести в друго училище в града.
-Това не... о боже.- измрънка, влизайки да разгледа профила.
-Да, той е.
-Та бяхме в един клас миналата година и... Защо се премести?
-Изключили го от училище.- вдигнах рамене.
-Та той не е правил нищо нередно.- измрънка, връщайки ми телефона.
-Такам, нека ви прекъсна разговора, но гледали ви се някакъв филм?- прекъсна ни Даниел.
-Добрем.- измърморих.
-Кой?
-Напрегни си мозъка и мисли.
-12А?
-Тъжен ли е?- попита Бела.
-Мисля, че не е.- отговори.
-Ем, той ще е.- посегнах по инстинкт към шишето с газирано, но ръката ми беше спряна.
ESTÁS LEYENDO
Влюбена в най-добрия ми приятел
RomanceНикога не съм се надявала, че това ще се случи. Никога не съм си мислила, че ще се влюбя в него. Но ето, че всичко стана, много неочаквано. Познаваме се от много малки и сме заедно и до днес. Подкрепяме се във всичко и винаги ще е така. Живота ми с...