🌟 Глава 21 🌟

680 26 5
                                    

6-ти ден от лагера.

На сутринта.

Макс:

Събудих се. Снощи Бела и Иза ни изгониха от стаята. С Даниел влязохме в стаята, говорихме си за изминалите дни и после сме заспали. Когато се събудих Бела беше в стаята и ме изгони от там. Преоблякох се и излязох. Часът беше почти 9:30. Минах покрай класната и тя каза, че днес ще си почиваме, така че когато искаме тогава да отидем за закуска. Окей, ще отида в стаята при Изабел и няма да я будя все още. Влязох в стаята и легнах на дивана.

____________След 2 часа_____________

Заспал съм на дивана. Като се събудих Изабел още спеше. Реших да не я събуждам. Беше 11:30. Като стане 12:00 тогава. Седях на дивана и си рових телефона. По едно време ми омръзна. Станах от дивана и отидох до леглото ѝ. Побутнах я по рамото, никаква реакция. Бутнах я пак, нищо. Как да я събудя? Започнах да я бутам и да и викам името. Най-накрая отвори очи.

-Хей, ти си била жива?

-Не, умрях.-изправи се от леглото.- Колко е часа?

-11:58.

-Защо не ме събуди по-рано?

-Класната каза, че днес ще си почиваме и реших да те оставя да спиш.

-Добре. Ти какво правиш тук и къде е Бела?

-Изгони ме от нашата стая.

-Пак с Даниел.

-А вие да не се скарахте с него?

-Не. Просто се държи като бебе. Отивам в банята.- каза и стана от леглото.

Изабел:

Станах от леглото и влязох в банята. Измих си очите, зъбите и направих всичко останало което правя когато стана. По-точно да се лигавя пред огледалото. Излязох и клекнах пред куфара.

-Какво ще правим днес?- попитах.

-Мм?

-Къде се забля?

-Никаде. Та какво питаше?

-Какво ще правим днес?

-Почивка.

-По-точно?

-Басейна или стаята?

-Басейна.

-Ок, хайде облечи се, оправи гнездото на косата си и да слезем да закусим, или по-точно обядваме.

-Косата ми не е гнездо!

-Щом казваш.

Извадих си дънки и тениска и под тях облякох банския.

Влюбена в най-добрия ми приятелTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon