Изабел:
В този момент се появи Бела. Явно е чула караницата с Алекс и веднага дойде.
-Какво правиш тук?- попита веднага тя.
-А ти коя си? Мисля, че не съм те виждал досега.
-Хах... явно вече не помниш и кой си виждал.- каза с надсмешка тя - Ок, като не ме познаваш нека ти се представя. Аз съм най-добрата приятелка на Изабел и ако някой се опита да я нарани, доста ще съжалява. Макс заведи я на там където бяхте тръгнали, а аз ще си поговоря с този тук.- той кимна.
-Бела внимавай какво правиш.- тя също кимна.
Бела:
Наблюдавах ги как се отдалечават, докато не влязоха във входа. Обърнах се към Алекс, скръствайки ръце пред гърдите си.
-Ехе доста мило се държиш с нея и ти и той.
-Ако не беше се карал с нея щеше да си на негово място сега. За какво искаш да говорите?- усмихнах се към него.
-Ти да не си и секретарка?
-Не съм, но съм длъжна да я защи...
-Не е нужно да го правиш.- прекъсна ме.
-Напротив е, много добре знаеш какво и причини. Ако не бяхме аз и Макс тя нямаше да е това което е в момента. Ако не бяхме ние тя щеше да се затвори в себе си още когато се скарахте. И то заради един шибан идиот като теб, който не оценява това което му е дал живота.
-Ако обичаш не ме наричай идиот и не си измисляй неща. Изабел е виновна за всичко което стана. Тя първа реши да се целува с онова момче.
-Ако не обичам? Не вярвам, че Изабел е способна на това. Не мисли, че не съм я познавала и преди. И аз бях в София отначало. Познавах я. Бяхме в едно училище до 3-ти клас. И знам, че не би говорила с теб. Ако ми кажеш за кво става дума мога да ти помогна, но не обещавам нищо.
-Искам да говоря с нея за случилото се преди 3 години. Искам да и се извиня за всички грешки които съм правил. За всичко.
-Защо?
-Защото още я обичам.
Погледнах шокирано към него, отдръпвайки се няколко крачки назад. Той хвана ръката ми, но го отблъснах.
-Ще ми помогнеш ли?
-Ако не ти помогна?
-Ако не ми помогнеш ще се случи нещо ужасно със скъпата ти приятелка.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Влюбена в най-добрия ми приятел
RomantizmНикога не съм се надявала, че това ще се случи. Никога не съм си мислила, че ще се влюбя в него. Но ето, че всичко стана, много неочаквано. Познаваме се от много малки и сме заедно и до днес. Подкрепяме се във всичко и винаги ще е така. Живота ми с...