Макс:
Няколко часа по-късно.
Изабел седеше на леглото, ядейки. Майка и влезе в стаята, усмихвайки се.
-Макс, майка ти дойде. Ако искаш отиди и хапни нещо, аз ще остана с нея.
-Добре.- усмихнах и се, излизайки от стаята.
С мама и татко и бащата на Изабел отидохме до ресторанта не много далеч от болницата. Обядвахме и се върнахме обратно в болницата. С мама влязохме в стаята при Изабел.
Изабел бе провесила краката си от леглото, а майка и седеше пред нея.
-Здравейте!- поздрави мама, усмихвайки се.
-Хей.- Изабел се усмихна, изправяйки се с помощта на майка си.
-Нека позная, опитваш се от 10 минути да станеш?- засмях се, хващайки ръката ѝ. Майка ѝ я пусна, отивайки при моята.
-Не точно. Сестрата казала на мама, че не било хубаво да стоя на едно място повече от 24 часа.- засмя се, правейки няколко крачки из стаята, подпирайки се на ръката ми.
-Не така бавно, принцесо. Не съм те чукал от три месеца до такава степен че да не можеш да ходиш. Така, че по-бързо.- Прошепнах в ухото ѝ. Бузите ѝ придобиха светло розов цвят, което ме накара да се усмихна самодоволно.
-Млъкни.- изсъска.- Мога и сама.- дръпна ръката си от ръката ми за да я освободи, но без успех.
-Не бързай толкова.- сплетох пръстите си с нейните.
Направи няколко крачки, спирайки пред малките 'креватчета', в които спяха малките сладури.
-Искаш ли помощ?- мама се приближи до нея, избутвайки ме.
-Не.- усмихна ѝ се, скръствайки ръце пред гърдите си.
-Брат ти и Лидия не могат да се оправят във вас сами.- засмя се, сядайки с Изабел на леглото.
-Представям си Алекс. Бяга наляво и надясно, псувайки и ядосвайки се.- Изабел се засмя, поставяйки главата си на рамото на мама.
-Не точно ама беше нещо такова.- засмя се.
-Искам вкъщи...- измрънка.
-Не ти го препоръчвам. Честно да ти кажа брат ти е ужасен и ако имах такъв брат до сега да съм го изхвърлила през прозореца на улицата.- засмя се, подпирайки главата си върху нейната.
YOU ARE READING
Влюбена в най-добрия ми приятел
RomanceНикога не съм се надявала, че това ще се случи. Никога не съм си мислила, че ще се влюбя в него. Но ето, че всичко стана, много неочаквано. Познаваме се от много малки и сме заедно и до днес. Подкрепяме се във всичко и винаги ще е така. Живота ми с...