Излязохме от горичката и телефона ми звънна. Свих веждите си, вдигайки.
Разговор:
-Алекс?
-Ъм.... сестричке, може ли да се прибереш вкъщи?
-Какво е станало?
-Само се прибери, моля те.
-След 20 минути съм там.
-Ще те чакаме.
-Чакай, чакаме...- преди да кажа каквото и да е, той затвори.
-Хора, аз трябва да тръгвам. Ще се видим утре.
-Искаш ли да те изпратя?- Макс, сложи ръка на рамото ми.
-Не. Ще ви пиша после.
-Добре. Само внимавай.
-Добре.- целунах го по бузата и тръгнах на бегом към вкъщи.
______________________________________
Извадих ключовете си, отключвайки вратата. Първото нещо което направих беше да се насоча към хола. Влязох и очите ми се спряха на един чифт непознати очи. Очи, принадлежащи на познат за мен човек, но изглеждаха съвсем различно от преди, заради стичащите се от тях сълзи.
-М-мамо?- прошепнах.- Какво се е случило?
-Няма го, деца. Няма го.- зарови глава в ръцете си и отново продължи да плаче.
-Кой го няма, за какво говорим?
-Изабел, татко го няма.- каза Алекс, опитвайки да не покаже никаква емоция.
-Какво имаш предвид под няма го?- попитах, усещайки сълзи да се заформят във вътрешната страна на очите ми.
-Вече не е сред нас. Ще бъде на 3 метра под земята, след броени дни.
-К-какво?- сълзи започнаха да се стичат по бузите ми.
-На сватбата на която бяхме вчера. Някой го застреля. Някакво момче. Нямам представа кой беше. Просто дойде вся паника и всичко стана бързо. Докато се усетим баща ти вече беше прострелян.
-Т-това не може да е вярно.- казах, надявайки се, че си правят шега с мен.
Когато те поклатиха глави, аз се завъртях и излязох от вкъщи. Сълзи се стичаха от очите ми. Единствения при който мога да отида в момента е Макс.
Не искам да се върна вкъщи. Не искам да виждам майка ми така. Винаги е била силна и ни е учила и ние да бъдем. Никога не сме я виждали да плаче. Може пред нас да е била силна, но с Алекс сме я чували да плаче.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Влюбена в най-добрия ми приятел
RomanceНикога не съм се надявала, че това ще се случи. Никога не съм си мислила, че ще се влюбя в него. Но ето, че всичко стана, много неочаквано. Познаваме се от много малки и сме заедно и до днес. Подкрепяме се във всичко и винаги ще е така. Живота ми с...