След седмица...
Макс:
Наистина не си вярвам, че ще мога да оправя нещата. Как се очаква, че ще ги оправя. Та тя не иска да говори с мен, а вече става седмица както не съм я виждал или съм говорил с нея. През цялата седмица се опитвах да и звънна, но или ми затваря или не ми вдига. Бела и Даниел също и звъняха, но не вдига. Решен съм да говоря с нея. Точно днес. Точно сега. Станах от леглото ми и влязох в банята. Може да е 9:30 сутринта и тя да спи, но ще отида в тях. Облякох си дънки и тениска и слязох долу.
-Добро утро!- поздравих, влизайки в кухнята.
-Добро да е!- каза татко.
-Реши ли какво ще правиш?- попита мама.
-Ще оправя нещата, някак си.- казах и седнах на стола.
-Късмет. Ние сме на работа. После да кажеш как е минало.
-Мхм. Кога излизате?
-Сега.
-Добре, чао.- казах и те напуснаха къщата.
______________________________________
Закусих и излязох от нас. Тръгнах към къщата ѝ. След 10 минути бях пред вратата и звъннах на звънеца, надявайки се някой друг да отвори вратата, а не тя.
-Здравейте!- каза Изабел, търкайки очите си.- Изчезвай.- каза след като ме видя и трясна вратата, но не успя да я затвори, защото си сложих крака.
-Само ме изслушай.
-Няма какво да слушам. Чао.
-Стига си се инатила. Ще приключиш 15 годишно приятелство заради някаква кучка, която иска да спи с някого?- След като го чу отвори вратата и ми направи знак да вляза. Седнахме на дивана в хола.
-Не искам да развалям никакво приятелството, ама Ева вече прекалява.
-Съгласен съм.
-За какво изобщо беше във вас?
-Каза ми да съм и помогнал да и станеш приятелка отново. Аз отказах и започнах да и задавам въпроси и явно за да млъкна ме целуна.
-Тази.... Нищо друго?
-Нищо. Съжалявам, не трябваше да идва въобще вкъщи.
-И аз съжалявам, не трябваше да подслушвам и въобще да идвам когато не ми вдигна. И най-вече не трябваше да се ядосвам и да викам.
-Оставила си на гнева да вземе доброто от теб.- свих рамене.
-Е, да ама съжалявам.
ESTÁS LEYENDO
Влюбена в най-добрия ми приятел
RomanceНикога не съм се надявала, че това ще се случи. Никога не съм си мислила, че ще се влюбя в него. Но ето, че всичко стана, много неочаквано. Познаваме се от много малки и сме заедно и до днес. Подкрепяме се във всичко и винаги ще е така. Живота ми с...