Изабел:
Облегнах се отново назад и се загледах в стената.
-Има нещо странно в тази стена.- каза Макс, сядайки на дивана до мен.
-Как така нещо странно?- попитах.
-Кара хората да се взират в нея с часове.
-Какво? Минаха само 5 минути.
-Преди седмица седях и гледах стената цели 4 часа.- Засмях се.
-Родителите ти къде са?- попитах.
-На работа.
-Скучно ми е....- измънках.
-Какво ти се прави?- попита.
-Не знам.
-Филм?
-Защо не. Искам да гледаме онзи от лагера.
-Кой от всички?- попита.
-Игра на нерви.
-Ще го гледаме горе.- каза и посочи към стълбите.
-Добре.- станах от дивана в хола и се качихме горе. Седнах на леглото, докато Макс изваждаше лаптопа си. Седна на леглото до мен и пусна филма, държейки лаптопа на краката си.
След 10 минути се целувахме, забравили за филма. Целувки изпълнени със желание. Целувайки устните ми за пореден път Макс се отдръпна и зарови глава в свивката на връта ми. Оставяйки мокри целувки хвана ръба на тениската ми и след минути бях без нея. Обсипа цялото ми тяло с целувки и спря до копчето на дънките ми. Тъкмо да го разкопчее когато телефона ми звънна. Игнорирах го и се загледах в това което правеше Макс. Свали дънките ми и се премести нагоре целувайки усните ми.
-Мамка му, това нещо няма ли да спре?- извика и взе телефона ми.
Разговор:
-Ало?- каза видимо ядосан. Надявах се това да не са мама и татко иначе щях да имам проблеми.
-Какво по дяволите правиш с телефона на Изабел?- чух гласа на Бела.- Ако може ми я дай.
-Шшшт. Спокойно.- прошепнах на Макс.- Ало, Бела.- казах след като взех телефона от ухото му.
-Трябва ми помощ.
-За какво?
-Не знам какво да облека довечера.
-Оффф...- измрънкахме двамата с Макс едновременно.
-Не ми офкайте. Говоря сериозно. Кажи какво да облека.
CZYTASZ
Влюбена в най-добрия ми приятел
RomansНикога не съм се надявала, че това ще се случи. Никога не съм си мислила, че ще се влюбя в него. Но ето, че всичко стана, много неочаквано. Познаваме се от много малки и сме заедно и до днес. Подкрепяме се във всичко и винаги ще е така. Живота ми с...