След седмица...
Изабел:
-Мамка му, закъснявам.- отмотах краката си от завивката и се изправих от леглото. След точно 30 минути Натали, Джъстин и Макс ще дойдат да ме вземат, а аз се успях.
Взех си хавлията и влязох в банята. Съблякох дрехите си и влязох под душа. Измих тялото и косата си. След това излязох и облякох бельото си. Обвих кърпа около тялото си и излязох.
-Добро утро!- извика някой, влизайки в стаята ми.
-Нямам време за каквото и да е, Макс. И без друго се успах.- отворих гардероба, извадих си светло розова тениска на адидас и обувки на същата марка заедно с сини къси дънки.
-Натали и Джъстин долу ли са?
-Говорят с майка ти.
-Оф... Значи.... Ще си взема несисера с гримовете и ще се гримирам когато пристигнем в апартамента. Щом са долу след малко ще почнат да викат.
Взех си чантата и прибрах в нея телефона, несисера и портмонето. Сресах и исуших леко косата си. Поставих очилата си на главата и се завъртях, оглеждайки стаята дали не съм забравила нещо.
-Ти ми оправи леглото?
-Да. И без друго нямаш време.- завъртях очи.- Слизам долу. Ако си готова слез и ти.
-Идвам.- взех си нещата и излязох от стаята.
-Хей, сестричке.- поздрави Натали, прегръщайки ме.
-Хей.- отвърнах на прегръдката.
-Какво се е случило с лицето ти?
-О това ли? Одрах се с нокътя си вчера.- показах и лакираните ми в черно нокти.
-Кой те накара да ги лакираш в черно?
-Бела. Това беше част от процедурите за да ми стане по-весело.
-Много добре седи.
-Но с тези остри нокти приличаш на вещица.- допълни Макс. Изгледах го на криво и върнах погледа си към Натали.
-Тя е права.- включи се и мама.- Някой ден ще отидем двете на маникюр.
-Ще отидем.
-Жени.- измрънкаха Джъстин и Макс едновременно, спечелвайки си поглед от нас.
-От кога всички тук са жени?- попита Натали.
-От както правихте секс с някой.- очите ми се разшириха при тези негови думи и погледнах земята.- Какво ще кажеш, Изабел? Не съм ли прав?- вдигна вежда със самодоволна усмивка на лицето си.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Влюбена в най-добрия ми приятел
RomantizmНикога не съм се надявала, че това ще се случи. Никога не съм си мислила, че ще се влюбя в него. Но ето, че всичко стана, много неочаквано. Познаваме се от много малки и сме заедно и до днес. Подкрепяме се във всичко и винаги ще е така. Живота ми с...