Jungkook skinął głową na tabletki, wcześniej przyniesione przez lekarza. Nie byłam pewna co to za lek, ale przypuszczałam, że jest to po prostu morfina.
- Na pewno tego chcesz? - zapytałam ze łzami w oczach
- Wiem jedno, chcę skończyć śnić - odpowiedział
Wtedy zrozumiałam jedną rzecz. Sen nie jest rzeczywistością, która oddaje prawdziwe życie 1:1. Miejsce, w którym się znalazłam jest odbiciem lub konsekwencją czegoś co mogę zrobić, ale mogę również jeszcze to zmienić. Życie pokazało mi, że mam dwie opcje do wyboru.
Opcja nr.1 - mogę zostać w Korei i prowadzić normalne życie, ale nie wiem co stanie się w przyszłości, dlatego nie wiem też co zrobię gdy wybudzę się ze snu
Opcja nr.2 - kiedy skończę 18 lat wyjadę do Polski. Do Korei powrócę, ponieważ dowiem się o wypadku Kookie'go, który później okaże się być sparaliżowanym
- Rozalie, złap mnie za rękę i pozwól się wybudzić - szepnął bardzo cicho
Chwyciłam jedną tabletkę i otworzyłam małą kapsułkę obok pokrętła kroplówki. Rozpuściłam ją tam, a następnie chwyciłam za kurek.
- Jest teraz 12%, ustaw na 21%
Zgodnie z instrukcją Jungkook'a przekręciłam urządzenie na miejsce odpowiadające cyfrze 21. Po chwili aparatura zaczęła pikać bardzo szybko. Przerażona spojrzałam na chłopaka. On tylko się uśmiechnął i powiedział ciche "dziękuję", po czym po prostu odszedł.
- Pora na mnie - pomyślałam
Zażyłam 3 tabletki i usiadłam na łóżku szpitalnym, nadal nie puszczając ręki idola. Po kilku minutach moja głowa bardzo mnie rozbolała, a moje organy wewnętrzne zaczęły wariować. Opadłam na tors mojego przyjaciela i poczułam ponownie tą przerażającą pustkę...
Ocknęłam się w moim pokoju. Powoli przekręciłam głowę w lewą, a następnie prawą stronę.
- Wszystko wróciło do normy - odetchnęłam
Po tych wszystkich zdarzeniach, wiem jedną ważną rzecz.
Nigdy nie chcę zobaczyć takiego widoku. Widoku Jungkook'a na łóżku szpitalnym, sparaliżowanego. Chcę być z nim do końca swych dni~
Heyy!
Oto ostatni, najkrótszy rozdział maratonu. Moi drodzy zbliżamy się do (zaplanowanej) połowy książki, a tu nadal nie ma związku xD. Spokojniee, pracuję nad tym ;) Tym czasem wyczekujcie kolejnego rozdziału, pojawi się już za tydzień! ;3
Zostaw po sobie ślad!Do następnych!
Bayuu!♥ ~ JungManieXx
CZYTASZ
Please, forgive me | Jungkook 전정국
Fanfiction„Kochać to także umieć się rozstać. Umieć pozwolić komuś odejść, nawet jeśli darzy się go wielkim uczuciem. Miłość jest zaprzeczeniem egoizmu, zaborczości, jest skierowaniem się ku drugiej osobie, jest pragnieniem przede wszystkim...