Rozdział 25

1.2K 68 0
                                    

Pół godziny przed czasem, byłam już na lotnisku. Siedząc na jednej z opustoszałych ławek oglądałam ten cały zgiełk. Ludzie biegali, aby zdążyć na dany samolot, albo stali w długiej kolejce po bilet. Przez krótką chwilę postanowiłam się wyciszyć i zrobić to co kiedyś, było nierozłącznym elementem mojego codziennego życia - zatopić się w mediach społecznościowych. Sprawdzanie nowych wieści nie trwało jednak długo. Na lotnisku zrobił się szum, a w oddali słychać było krzyki i piski fanek. Spojrzałam w ich stronę, a moim oczom ukazał się zamaskowany Jeon Jungkook. Mając nadzieję, że jeszcze mnie nie zauważył odwróciłam głowę w przeciwnym kierunku. Niestety, ale kilka sekund później usłyszałam jego charakterystyczny, ciepły głos.

- Co ty tutaj robisz? - fuknął

- O to samo mogłabym zapytać Ciebie - odpowiedziałam z wyrzutem

- Jadę do Busan, do rodziców, chcę trochę odpocząć - mruknął - a ty?

- Czekam na Lumę.

- Rozalie? - wypowiedział cichutko moje imię

- Co? - rzuciłam obojętnie

- Gdy przyjadę chcę znać odpowiedź na jedno pytanie - zaczął - co tak naprawdę do mnie czujesz? - zapytał i odszedł w stronę wejścia na odprawę

Co tak naprawdę czuję?



Hej!
Chcę wam powiedzieć, że wena mnie totalnie opuściła. W między czasie zdarza mi się teraz pisać ff z Sugą. Planuję, że jak zakończę już "Please forgive me" to zaczniemy historię z Min Yoongim. Na razie trzymajcie kciuki, żeby wena powróciła. Hwaiting?

Do następnych!
Bayuu!♥~JungManieXx


Please, forgive me | Jungkook 전정국Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz