Fake Love

1.4K 41 4
                                    


Hej! Z tej strony JungManieXx. Wiem, że to nie rozdział, ale myślę, że każda A.R.M.Y jest podekscytowana nowym albumem i mv. Osobiście uważam, że piosenka mimo nie jakiegoś chwytliwego rytmu, bo to raczej ta z serii poważniejszych i spokojniejszych, jest naprawdę bardzo szczera. Przyznam się wam, że mam i miałam dużo do czynienia z depresją, zaburzeniami psychicznymi i samoakceptacją siebie. Interesuję się takimi rzeczami, ponieważ wokół mnie, a nawet sama na sobie mogłam do poczuć. Wiem, że pokochanie siebie nie jest łatwe. Nawet BTS wspomnieli o tym w kilku wywiadach. Właśnie, dlatego uważam, że piosenka ma piękny przekaz i świetnie dobrane słowa. Wiecie, jako osoba, której ub jest Jungkook mogłabym się ekscytować, że podwinęła mu się koszulka itp. Ale dzisiaj postanowiłam podejść do tej piosenki na poważnie, a przede wszystkim zrozumieć co zespół chce na przekazać. Czasami dłużej się zastanawiając, nawet o swojej przyszłości włączam właśnie taką muzykę - z przekazem, a łzy same spływają mi po policzkach. Mam nadzieję, że ten album, album który ukazuję tą złą stronę miłości pomoże wam w wielu aspektach życia, bo ja jestem jak narazie pozytywnie zaskoczona i tego wam życzę. Podzielcie się swoim zdanie w komentarzu, będzie mi bardzo miło ujrzeć odzew.

Do następnych!
Bayuu!♥~Martyna...

Please, forgive me | Jungkook 전정국Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz