Rozdział 39

1.3K 55 52
                                    

*rozdział nie sprawdzony, przepraszam za wszelkie błędy*

Wieczorem poszłam spać dosyć wcześnie, dlatego rano byłam wypoczęta i gotowa do działania. Zwlekłam się z łóżka i skierowałam kroki do łazienki. Umyłam swoje długie brązowe włosy i zawinęłam je w ręcznik . Następnie oczyściłam twarz i nałożyłam jasny krem BB, aby rozświetlić i nadać jej świeżości. Zeszłam na dół do kuchni i zrobiłam sobie kawę. Brak śniadania nie jest jedną z najzdrowszych rzeczy, ale po prostu nie byłam głodna. Chwyciłam kubek i zaciągnęłam się tym wspaniałym aromatem. Usiadłam w salonie z telefonem w dłoni i przejrzałam wszystkie media społecznościowe. Wymieniłam kilka wiadomości z Lumą i wyciszyłam urządzenie. Odniosłam naczynie do zlewu i wzięłam po drodze butelkę wody. Wbiegłam po schodach i schowałam ją do plecaka. Następnie podłączyłam do kontaktu suszarkę i dokładnie osuszyłam włosy. Przebrałam swoją wyciągniętą i starą, aczkolwiek bardzo wygodną piżamę na jasną bluzę i ciemne jeansy z dziurami na kolanach. Na nogi naciągnęłam czerwone timberlandy (~kto by się spodziewał~), a na wierzch ubrałam płaszczyk w tym samym krwistym kolorze. Złapałam plecak, klucze, telefon wraz ze słuchawkami i wyszłam z mieszkania. Rano było bardzo chłodno, więc nie widziałam dużo ludzi krzątających się po ulicach. Zapewne wybierają samochody lub komunikację miejską, aby nie zmarznąć. Do szkoły trafiłam po 10 minutach spaceru.

 Z racji tego, że miałam jeszcze trochę czasu przed pierwszą lekcją moja dłoń zanurkowała w jedną z kieszeni mojej torby i niezauważalnie wyjęłam podpaskę. Co prawda okres trwa już kilka dni i raczej są już to jego końce, postanowiłam nie męczyć się i szybko ją zmienić. Na moje szczęście w damskich toaletach nikogo nie było, nie przepadam za ludźmi chodzących do tej szkoły. Co gorsze muszę się pilnować i ukrywać związek z Gukiem. Brak większych znajomości powinien ułatwić mi to zadanie.

Gdy wchodziłam do klasy, szkolna elita jak i jej przeciwieństwo patrzyły na mnie przez całą drogę od drzwi do mojej ławki. Czułam się bardzo nieswojo, szczególnie gdy niektórzy posyłali mi pytające spojrzenia.

- Dzień dobry klaso - powiedziała nasza nauczycielka polskiego, gdy usiadłam w swojej ławce

Nagle poczułam wibrację. Ukradkiem wyjęłam telefon z tylnej kieszeni spodni i sprawdziłam wiadomość.

 Ukradkiem wyjęłam telefon z tylnej kieszeni spodni i sprawdziłam wiadomość

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Please, forgive me | Jungkook 전정국Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz