[93]

2.8K 194 7
                                    

Tak jak zaglosowaliście następne ff na moim profilu to będzie Larry z Louisem cierpiącym na bezsenność, które oczywiście jest przy współpracy z KarcikRudy 💙 Czekamy tylko na okaldke, bo jest już zamówiona!

Niall usiadł na kolanach męża i zrobił szczenięce oczy, patrząc w te cieme. Mieli wolny czas, bo mała była u dziadków.

- Wiesz, że i tak zgodziłbym się prawdopodobnie na wszystko o co mnie poprosisz? - westchnął wiedząc, że młodszy ma do niego interes.

Blodnyn uśmiechnął się szeroko i położył jego dłonie na swoim brzuchu.

- Nauczysz mnie kolejnych zwrotów?

- Ale się zawziąłeś. - pokręcił głową - Jasne, że nauczę.

- Chcę być w tym dobry. - jego zapał lekko opadł.

- Kochanie, jestem naprawdę dumny z ciebie. - zapewnił go brunet.

- No nie wiem. - położył głowę na jego ramieniu.

- Poważnie, no dalej. Pouczmy się. - podniósł go ze swoich kolan.

- Jestem ciężki, a i tak mnie podnosisz. - pokręcił głową z uśmiechem i poczłapał po swoje kursy, które mąż mu kupił.

- Nie jesteś, aż tak ciężki. - wzruszył ramionami.

- Przytyłem piętnaście kilo Zayn. - pokręcił głową i wrócił do ukochanego z rzeczami.

- Ale po Aidzie wróciłeś praktycznie do swojej wagi. - odparł.

- Tylko mi tyłek został większy. - zachichotał i usiadł koło nigo.

- Nie sądzę żebym na to narzekał. - mruknął alfa.

- Cały alfa. - wywrócił oczami i otworzył pierwszą z książek na opdowiednej stronie i pokazał mężowi zadanie - Nie rozumiem tego czasu, możesz mi go wyjaśnić?

Zayn cierpliwie tłumaczył wszystko młodszemu dając mu możliwość wypowiedzenia się kiedy zaczął wszystko łapać. W końcu blondyn wykonał samdzielnie zadanie, robiąc przy tym malutkie błędy.

- Świetnie kochanie. - pochwalił go ciemnooki - Te błędy są naprawdę drobne.

- Staram się. - zarumienił się, patrząc na to, co i gdzie poprawił Zayn.

- Proste? - spytał spoglądając na męża.

- Teraz tak. - uśmiechnął się szeroko - Jak myślisz, co mogę następne zrobić?

- Hyym. - spojrzał na książkę z kursem.

Młodszy głaskal swój brzuch, patrząc na to jak ten przeglądał różne strony.

- Dużo zrobiłeś sam. - powiedział z podziwem.

- Robię to w całym wolnym czasie - przyznał nieśmiało.

- To jest dość znaczace. - podał młodszemu otwartą książkę.

- Okej, a wytłumaczysz mi? - poprosił, spoglądając na nowe zadanie.

- Musisz uzupełnić tekst słówkami. - mruknął.

Niall zaczął powli wszystko wypełniać, nim w końcu zmarszczył czoło.

- Kochanie, jak jest zwariowany?

Blondyn powoli zaczął pisać znaki z głowy, nie zauważając, że zrobił źle jeden z zawiasów.

- Poczekaj kochanie. - przesunął się za niego.

Alfa ułożył dłoń blondyna w swojej i nakierowywał go jak poprawnie napisać słowo.

I wanna be your medicine || ZiallOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz