VAVEYLA《7》

1.5K 68 7
                                    

(Medyada: Buğlem Ahlâ ve parti makyajı)

Sonunda o gün geldi. Parti günü. Ama ben gidip gitmiyeceğime henüz karar vermedim. Ki babam gelip gitmek istemezsem gitmemem gerektiğiyle ilgili bir ton akıl verdi.

Sanırım Özgür'le konuşmuştu. Bir yanım onunla daha yakından tanışabilmek için koşa koşa gitmek istiyordu. Bir yanımsa kötü bişeyler olucağını ve gitmemem gerektiğini söylüyordu.

Azra bizde kalmıştı ve hala eve geçmemişti büyük ihtimal vericeğim karar sonrası beni hazırlamak için bekliyordu.

O ara telefonum titredi. Neden bilmiyorum ama o bildirimin ona ait olduğunu biliyor gibiydim. Telefonu aldım ve mesaja baktım.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Gelen:ÖZGÜR KARA
Akşam ki partiye gelip gelmiyeceğine karar verdin mi küçük?

Cidden bana küçük demesi beni deli ediyordu sanırsın 35 yaşında adam.

Giden:BUĞLEM AHLÂ
Bana küçük demekten vazgeç gelip gelmiyeceğime de henüz karar vermedim.

Umarım bu cevaptan sonra beni terslemez ki terslese bile umrumda olmaz.

Gelen: ÖZGÜR KARA
Kararsız küçük bir an önce haber ver ona göre yer ayalaması yapmamız gerekiyor.

Aslında onu oyalamak istemiyordum çünkü sanırım kararımı çoktan vermiştim...

Giden:BUĞLEM AHLÂ
GELİYORUM.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Daha fazla lafı uzatmadan kıyafet seçmeye koyuldum nasıl bir yer olduğunu bilmiyordum. Ama bana attığı konuma bakılırsa daha çok bar tarzı bir mekandı o yüzden biraz daha mini dar elbiselerimi ayırdım. Azra'yla beraber seçmeye koyulduk. Sanırım bir buçuk saatten fazla sürdü doğru elbiseyi bulmamız ama Azra seçimimizden gayet memnun görünüyordu.

Elbise rengi olarak tercihimizi siyahtan yana kullandık. Mini bir elbiseydi elimde tuttuğum ama o kadar güzel ve fazla bir sırt dekoltesi vardı ki ipler geçiyordu sırtından. Ayakkabı olarak da yine siyah dantel desenli bir stilletto tercih etmiştim.

Elbiseyi ayakkabıyı ve deri ceketimi bir köşeye bıraktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elbiseyi ayakkabıyı ve deri ceketimi bir köşeye bıraktım. Azra'ya döndüğümde iki elini havada açmış parmaklarını sallayarak " geç bakalım kendini bu sihirli parmaklara bırak"dedi.

Ona güveniyordum makyajımdaki herhangi birşeyi abartmıyacağını biliyordum çünkü düz bir insan olduğumu en iyi bilen kişi oydu. Yani düz sayılırdım çilekli pijamalarımızı saymazsak.

Sandalyeye oturdum o da kucağıma oturdu ve yüzüme birşeyler sürdü. Dudak makyajına yoğunlaşıcağını anlamıştım. Çünkü gözüme sadece parlaması için bir baz sürmüştü.

?VAVEYLA?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin