VAVEYLA《50》

480 24 1
                                    

(Medyada: Ömer, Azra)

"Doğuş'u öp..."

"A-ama " dedi Arya.

"Aması maması yok masaya otururken herkes kabul etti korkak mısın sen " dedi.

Kızda gaza geldi. Dizlerinin üzerine kalktı. Doğuş'ta kalktı. Yavaşca yakınlaştılar birbirlerine dudakları birbirine deyince ikisi de gözlerini kapadı. Uzun bir öpücük değildi. Ama Arya'nın kızardığı ortadaydı.

"Çevir" dedim.

Arya şişeyi çok da hızlı olmayan bir şekilde çevirdi.

Döndü... Döndü... Ve durdu...

Azra- Özgür

"Ahlâ'nın yanağını yala" dedi. Mal gibi kaldım. Azra'ya bir bakış attım ama nafileydi.

Özgür yanaştı. Geri çekildim. Yanağımdan ekiyle çekip kendine yaklaştırdı. Dilini dışarıya çıkardı. Ve tüm yanağımı yaladı. Titrememek için kendimi kastım. Ama Özgür farketmişti bile. Güldü suratıma bakarak.

"Çevir"dedim. Meydan okuyarak.

Şişeyi çevirdi.

Ömer ve Özgür geldi.

Özgür pis pis sırıtmaya başlayınca Ömer "abi yapma" dedi. Gülmeye başladık.

"Azra'yı kucağına oturt tüm oyun öyle devam et" dedi. Azra Ömer'e baktı.

Ömer kaşını kaldırdı. Bağdaş kurdu. Azra kalktı ve Ömer'in kucağına oturdu. Daha yeni birlikte olmuşlardı ve utanıyordu Azra kimsenin yüzüne bakmıyordu.

Azra oturunca Ömer gözlerini kapadı ve dişlerini sıktı fark etmek zor değildi.

Ömer çevirdi. Şişe durdu.

"İntikaamm" dedi.

Ömer bana yapmam gerekeni söyliyecekti. Ve bu şeyin Özgür'ü delirteceğini biliyordum.

"Ne yaptırsak ki?"dedi Ömer dalga geçerek Azra Ömer'in kulağına fısıldadı.

"Sandalye cekin şuraya" dedi Ömer. Arya arkasında ki sandalyeyi bize uzattı.

"Madem sen benim kucağıma oturttun. Sıra sizde Özgür kalk abi otur sandalyeye Ahlâ'da kucağına otursun. Ama..." dedi ve durdu heyecan katmaya çalışıyordu. Ve yapıyordu da.

"Öylece oturmak yok kucağında zıplıycak" dedi.

Özgür küfür etti. "Oyun bozanlık yok yapıcaksınız abi biz yaptık. Şunlar bile öpüştü" dedi. Doğuş ve Azra'yı göstererek.

Ayağa kalktım. Sandalyede kucağına oturdum ve oturup kalkmaya başladım. "Hasiktir çevirseneze lan" diye bağırdı Özgür onun bu hali herkesi güldürmüştü.

Şişeyi çevirdim. Aynı zamanda zıplıyordum ve Özgür belimi okşuyordu ve küfürler savuruyordu.

Gece gelmişti. "Bu oyunda boş geçmek yok siz kaşındınız" dedim zıplarken.

"Ali'nin tişörtünü sıyır ve adonisinden kulağının arkasına kadar yala" dedim.

Kız oyle bir şaşırdı ki dondu kaldı. Tabi Ali dünden hazırdı bir erkek olarak.

Gece arkasını döndü. Ali'nin tişörtünü çıkardı. Kasıklarından yalamaya başladı. Dilini vurur vurmaz Ali gözlerini kapayıp yastığı sıktı "hay sikeyim" dedi. Biz onun bu halleriyle dalga geçerken Gece kulağının arkasına kadar yaladı.

Şişe çevirme sırası Gece'deydi. Ama "sikerler oyununu" dedi Özgür ve beni kucağına aldı ve odaya taşıdı kahkahalar atarak el salladım. Odaya girmeden önce Ömer'in de "abi benden de bu kadar" dediğini duydum.

Özgür yavaşca beni yatağa bıraktı ve üstüme çıktı.

"Özgür hala içerdeler olmaz" dedim.

"Saçmalama istersen" dedi agresif bir şekilde.

"Yanıyorum kızım senin için" dedi elimi tutup kendine yasladı.

Gözlerimi kocaman açtım. Güldü. Ve öpmeye başladı...

?VAVEYLA?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin