VAVEYLA 《40》

651 32 2
                                    

(Medyada: Özgür)

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
+18 mevzular okumak istemeyenler bu bölümü atlayabilir... Zaten tüm olayı tam derinliğiyle anlatmadım bende ama okumak istemeyenler atlasın :)
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

Eve geçtiğimizde kimse yoktu. Salonda oturuyorduk. İlk yardım çantasıyla beraber geldi. Yanıma oturdu. Elimi tutup kucağına koydu.

Eline bir parça pamuk alıp. Birşeyler yapmaya başladı ben onu izliyordum. "Acıyor mu?" Diye sordu.

Cevap vermedim. "Acıyor mu?" Diye sordu tekrardan. "Onun canı daha çok acıyodur" dedim. Yağız'ı ima ederek.

"Kan verdim" dedi. Kolumu bırakıp boynuna atladım. Sıkıca sarıldım. "Doğrusunu yaptın emin ol" dedim sıkıca sarılırken. "Şüpheliyim" dedi. Gülerek ayrıldım ondan.

Ve bir anlık deli cesaretiyle kendimi kaybederek "Özgür ben seni istiyorum" dedim.

Gözlerimin en içine baktı. Göz bebeğinin koyulaştığını görmek beni heyecanlandırmıştı.

"Emin misin?"diye sorguladı heyecanlı halini belki de ilk kez görüyordum. Kafamı olumlu anlamda salladım. Güldü. Hatta kahkaha attı.

O gülünce bende güldüm. Elimden tuttu ve ayağa kaldırdı beni.

Heyecandan bacaklarım tutmadı. Ufak çaplı bir düşme tehlikesi geçirdim. Ama Özgür buna izin vermedi.

Kötü duygularımı öldürüp beni kendine aşık eden katilin kollarında yatak odamıza çıktım.

Beni yavaşca yatağa bırakıp o da üstüme çıktı. Gözlerimin içine baktı. Tişörtümü çekip aldı benden. Daha sonra onda çıkardı üstünü.

Üstüme uzandı. Ve sertce öpmeye başladı beni ben ve kırmızı yanaklarım da ona karşılık verdik.

Daha sonra elini belimin kavisine yerleştirdi ve boynumu öptü. Burnunu köprücük kemiğimden kulak mememin arkasına kadar sürttü. Daha sonra kulağını sürttüğü yeri yaladı.

Ama onun boynumda bıraktığı ıslık inlememe neden oldu elimde olmadan belimi kaldırıp kendimi ona doğru bastırdım.

Belimdeki eliyle beni daha fazla kendine bastırdı belim havada kaldı.

Daha sonra ellerini yukarıya doğru kaydırdı. Südyenimin kopçasını tek hamlede açtı ve onu da benden alıp yere fırlattı.

Ellerini kürek kemiklerime bastırdı. Bu hareketi beni daha da içinden çıkılmaz bir yola soktu. Ellerini vücuduma sürterek yukarıya doğru çıkardı. Göğüslerimi avuçladı ve sıktı.

"Özgür"diye ufak çaplı bir çığlık attım. Bir anda durdu. "Ne oldu?" Dedi şaşkın bir ifadeyle.

Konuşacak halim yoktu yine kafasını tutup göğüslerime doğru çektim. Bu onu güldürdü. Hem gülüyor hem de göğüslerime düzenli bir şekilde ıslak öpücükler ve ısırıklar bırakıyordu.

İnlemelerim resmen düzene binmişti.

Pantolonumu çıkardı. Daha sonra eli kendi pantolonuna gitti. Bu biraz irkilmeme neden olmuştu.

Gözlerimin içine baktı. "Durmamı istiyorsan dur de yoksa başka şansın kalmayacak" dedi.

Yatakta kalktım. Üzerine çıktım. Ve uzanmasını sağladım. Düğmesini açtım ve pantolonunu çıkardım onun da yardımıyla.

Boxerına bakmamla ufak çaplı bir şok geçirmem bir oldu. Kalbim artık göğsümde değil boğazımda atıyordu sanki.

Beni bacaklarımdan çekti ve üstüne oturttu.
Onu hissetmem ıslanmama neden olmuştu. Kalçalarımdan tutup itelemeye ve kendine geri çekmeye başladı beni. Bu hareketi ve inlemelerim düzene girince kafamı boynuna gömdüm.

Onu öpüyor ve ısırıyordum. Hırıltılar çıkarıyordu. Bu benim kendimi ona daha fazla bastırmama neden oluyordu.

Kilodumu çıkardı. Ve üstüme çıktı. Kendi şortunu da çıkardı. Onu görmemle donakalmam bir oldu. Bu tüm vücudumun yanmasına neden olmuştu.

Gözlerimin içine baktı izin ister gibi. Sıkıca kapadım. Gözlerimi...

●●●

Canım tahmin ettiğim kadar acımıyordu. Özgür duştan çıktı. Ve suratıma baktı.

"Bence senin lakabın biraz yalnış oldu güzelim" dedi. Anlamsız bir suratla yüzüne baktım.

Üstündeki havluyu yere bıraktı. Ve arkasını döndü. Sırtındaki tırnak izlerimi görmemle şok olmam bir oldu. Resmen sırtını paramparça etmiştim.

Ayağa kalktım ve arkasına geçtim. Elimi izlerin üzerinde dolaştırdım. Ensesinden öptüm. "Acıyor mu özür dilerim b-ben farkında değildim" dedim zar zor.

"Güzelim bana böyle yakın olmaya devam edersen üzerine yenilerini ekliycez o yüzden sen salona in bende geliyorum"dedi.

Bu beni güldürmüştü ama ona belli etmedim güldüğümü.

Salona indim. Kimse yoktu hala. Saat neredeyse gece yarısına geliyordu. Özgür'ün de aşağıya inmesini bekledim.

O da inince televizyonu açtık. Bir film seçtik. Ve izlemeye başladık. O şekilde de sızmışız.

Sabah başımız da bekleyen bir adet Ahmet amcayla uyandık...

?VAVEYLA?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin