VAVEYLA 《23》

837 33 5
                                    

(Medyada: Buğlem Ahlâ, Özgür, Azra, Ömer, Doğuş, Ali)

Önce sıkı bir kucaklaşma faslı yaşadık. Daha sonra fark ettiğim şey ikinci kez şok geçirmeme neden oldu.

Azra ve Ömer el eleydi. İlk başta anlam veremediğim tabloyu daha sonra anlayarak.

Azra'nın elinden çekiştirerek odaya soktum. "Anlat bakalım"dedim.

Önce utandığını belli eden bir kaç hareket yaptı biraz da kızarmıştı zaten.

"Anlatsana kızım çatlatma adamı ne zaman başladı benim neden bundan haberim yok ?" Diye sorgulamaya devam ettim.

"Tamam dur sakin ol anlatıcam herşeyi bir kendime geleyim" dedi.

Başımla hafifce onayladım ve yatağın ucuna oturdum. "Hani seni görmeye geldiğimiz gün var ya Ömer'in bizi getirdiği gün"dedi.

Utanıyordu farkındaydım. Ama umrumda değildi öğrenmeliydim çünkü biz birbirimizden birşey saklamazdık.

"O gün en son beni eve bıraktı. Numaramı istedi. Bende hayır diyemedim. Yakışıklı çocuk sonuçta" dedi kıkırdayıp ellerini yüzüne kapadı.

"Ee?" Dedim merakla.

"Sonra bütün hafta boyunca geceleri konuştuk neler yaptığını falan geçen hafta buluştuk. Yemeğe gittik. Öyle başladı işre 2 haftadır da birlikteyiz" dedi.

"Vaay beee" dedim şaşkın bir şekilde. Ali odaya daldı.

"Kız inek sen çık bakim bizi bi yalnız bırak"dedi.

Ali'ye bakıp gözlerimi kırpıştırdım. Neden bilmiyorum ama aşırı duygusala bağlamıştım.

Azra odadan çıkınca Ali arkasından kapıyı kapadı. Sessiz sedasız yanıma oturdu. Elini omzuma attı. Anında kafamı boynuna gömdüm.

Onları çok özlemiştim belliki onlar da beni. Derin bir nefes çektim içime akan göz yaşıma engel olamadan.

Kafamı boynundan çekip geriye ittirdi. Elini yanağıma koyup gözyaşımı sildi.

"Mutlu musun?" Diye sordu. Gülümsedim.

"Uzun zamandır olmadığım kadar mutluyum şimdi tek isteğim size yakın bir yere taşınabilmek sizden uzakta olmak canımı sıkıyor" dedim.

Gülümsedi. "Seni çok seviyoruz be güzelim bil bunu kendini hiçbir zaman yalnız hissetme bırak annen baban yanında olmasın biliyorsun hiçbirimiz bu yönden şanslı doğmadık. Biz birbirimizden kopmayalım yeter" dedi.

Bir hıçgırık kaçtı dudaklarımdan.  Gözyaşlarıma engel olamadan boynuna sarıldım. O da ellerini belime doladı.

Daha sonra odadan dışarı çıktık. Özgür masanın başında birşeyler atıştırıp Doğuş'la konuşuyordu.

Ömer ve Azra koltukta birşeyler konuşuyordu. Biz içeri girince Özgür yanıma geldi. Ve başıma bir öpücük kondurup

"ağladın mı sen?" Diye sordu.

Sesi öylesine şefkâtliydi ki. Kafamı olumlu anlamda salladım. Kollarını belime dolayıp masaya doğru çekti beni. Ağzıma bir kaç parça cips attım. Hep beraber masanın etrafında toplandık.

Uzun bir süre sohbet ettik. Daha sonra bir anlığına sessizlik oldu ve bu sessizliği bozan kişi Özgür oldu herkes ona bakarken

"eğer hepiniz izin alabilirseniz ailelerinizden bir tatile çıkalım kafa dağıtmış oluruz" dedi.

Herkes bu teklifi kabul ederken "nereye peki?"diye soran Azra oldu.

"Benim üstüme olan bir yazlık var bodrum da eğer isterseniz hep beraber orada kalabiliriz" dedi Özgür.

Herkes onayladı. "Ne zaman?" Diye sordu Doğuş.

"Ne zaman isterseniz" dedi Özgür. " 2 gün sonra" dedim.

Ne kadar hızlı gidersek o kadar iyi olucaktı. Bu yüzden uzaktmak istemedim.

"Tamam" dedi Özgür.

Saat gece 4'e geliyordu. Herkes evlerine dağılmak için evden çıktı. Onları uğurladıktan sonra odada Özgür'ün yanına uzandım. Kolunu boynumun altından geçirdi. Yüzümü yüzüne yaklaştırıp ufak bir öpücük kondurdum.

"Bugün için teşekkür ederim" dedim.

"Etme" dedi.

"Neden ?"diye sordum.

"Sen herşeyin en iyisine layıksın bu klasik bir cümle belki ama sen benim yanımdayken bunları sürekli yaşıyacaksın küçük alış bunlara"dedi.

Uzun zaman sonra ilk kez küçük demişti bana içimi gıdıklamıştı bunu söylemesi. İlk tanıştığımız zamanlarda beni rahatsız eden bu kelime şimdi ne kadar da yakışıyordu onun bu puslu sesine.

Onu sevdiğimi ona söylemek istiyordum artık. Çünkü onu SEVİYORDUM.

Ama böyle kuru kuruya söylemek istemiyordum. Belki bir hediye alıp yada bir ortam hazırlayıp o şekilde söyleyebilirdim.

Ya da 18. Yaş günüm de söyleyebilirdim. Ki zaten pek bir zaman kalmamıştı. Ama karar vermiştim bunu söylemeye onun vericeği tepkiyi bana aynı tepkiyi vermemesini ğöze alarak söyliyecektim bunu .

Onu SEVİYORDUM...

?VAVEYLA?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin