VAVEYLA 《60》

490 16 3
                                    

Medyada: Bölüm şarkısı. Şarkıyla beraber okumanızı tavsiye ederim.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Parti zamanı gelmişti. Resmen her ne kadar birbirimize fazla kullanmıyor olsakda aşık olduğum adamla birlikteydim. Ve biz EVLENİYORDUK...

Tüm zorluklara rağmen bizi bu zamana kadar o kadar güçlü bir şekilde taşımıştı ki ne onun sonradan dirilen eski sevgilisi ne de başımıza gelenler bizi yıldıramamıştı.

Parti için aşırı ışıl ışıl olmayan ama sade ama kusursuz bir mekandı.

Elini bana uzattı ve "hadi bakalım" dedi. Gülümsedim ve elini tuttum. Kapıyı açar açmaz tüm arkadaşlarımı karşımda gördüm.

Hepsi daha önce hiç gülmediği kadar çok gülerek "çok tebrik ederiz, çok sevindik, çok mutlu olduk, sonunda beklenen an geldi" gibi şeyler söylüyorlardı.

Hepsine aynı anda cevap veremiyceğim için ağzın kulaklarımda bir şekilde gülmeye başladım. Elimde olmadan mutlu ediyordu bu görüntü beni.

İstemsiz bir şekilde arada bir gözlerim parmağımdaki daha bugün taktığım tek taşıma kayıyordu.

Birden başlayan müzik sesiyle herkes bir ağızdan çığlık atmaya dans etmeye ve zıplamaya başladı.

Bende Özgür'ün elinden çekip piste götürecektim ki 'yok ben almıyayım' bakışlarıyla gözlerimi devirmeme neden oldu.

Ama tabiki Ali bu durumu anlayıp elimden tuttu ve bir çember oluşturmuşlardı ve beni de aralarına aldılar.

Bende onlara uyup deli gibi gülerek dans etmeye başladım. Bir süre tüm mutluluğumuzu piste firlata fırlata dans ettik.

Daha sonra gözüm Özgür'ü aradı ama az önce oturduğu yerde değildi. Bir süre sonra çok daha slow bir parça çalmaya başladı.

Çalan şarkı ve sözleri titrememe neden oldu.
♡XxxTentacion-Changes♡
(Şarkının girişindeki sözlerin türkçe çevirisi)
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Bebeğim anlamıyorum
Değişiyorsun, dayanamıyorum
Kalbim bu hasarı kaldıramıyor
Ve hissettiğim şeye katlanamıyorum...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

O kadar güzel bir şarkıydı ki. Aslında pek dansa uyumlu değildi ama olsun. Uzaktan bana yaklaşan Özgür'ü görünce gözlerimin dolmasına engel olamadım.

Şarkının giriş ve nakarat kısmına eşlik ederek olduğumuz yerde sallanmaya başladık.

Gözlerime öyle güzel bakıyordu ki etkisi altında kalmamam imkansızdı. Elini belimde kaydırdı. Sırtıma çıkadı. Saçlarımın uçlarına dokundu. Elimde olmadan onun etkisi altında titredim. Gülümsedi şuan çaresiz bir halde olduğumun farkındaydı.

"Çok güzelsin" dedi.

Bir an tutuldum kaldım. Ciddi ciddi dansı falanda bıraktık. Beton dökülmüş gibi tutuldum kaldım.

2. Şokun gelmesi de uzun sürmedi. Kafasını arkaya atıp kahkaha atmaya başladı. O an hareket ettirebildiğim tek yerim gözlerime de inme indi.

Belimden tutup beni havaya kaldırdı ben hala tutukken.

Bu durum hoşuna gidiyodu. Farkındaydım. Ama pisti ona bırakmaya niyetim yoktu.

Makyajımı tazeleme bahanesiyle yanından ayrıldım. Hep o bana hediye alıyordu değil mi ? Hediye açma sırası ondaydı.

Mekandan çıktım. Ve arabamıza doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım. Çantamın içinden kutuyu çıkardım ve yanıma aldım.

İçeriye girdiğimde ne müzik sesi vardı ne de arkadaşlarım. Önce anlam veremedim. Ama bağırış çağırış sesleri gelince tüm vücudumun gerildiğini hissetmiştim.

Bunların aynı ortamda ne işi vardı ve bıkmamışlar mıydı bizimle uğraşmaktan.

Alya ve Eslem ???

Özgür'e birşeyler anlatıyorlardı. Hızlı adımlarla yanlarına gittim. Elimdeki kutuyu masanın üzerine bıraktım. Alya ağlarken Eslem bağırıyordu.

"Bu kız mı ha beni sana unutturan bu kız mı?" Diye çığlık atıyordu.

Sesimi çıkaramadım çünkü sanırım onun bu halina acımıştım.

"Sana hediye mi almış? Sen hediyelerden hoşlanmazsın bile bunu bilmeyecek kadar salak seni hak eden kişi benim" diye bağırdı son gücüyle belli ki ikisi de içikiliydi çünkü yanyana olmaları ben legal değildi.

Ben hala sesimi çıkarmıyorken. Özgür masaya bıraktığım kutuyu aldı. İçinden siyah ucunda miniminnacık mor bir kelebek figürü olan bilekliği alıp koluna geçirdi.

Ve dudaklarını dudaklarıma kapadı. Bu onun dilinde hem bir teşekkürdü hemde artık bazı şeylerin değiştiğini belli etmek istiyordu.

Benden ayrıldı ve Eslem'e döndü. Elimi tutup ona doğru uzattı. "Sen yokken çok şey değişti. Evet seni unutturan annemin babamın acısını unutturan kız bu kızdı. Bana yeniden aşık olmayı hissetmeyi öğreten kız bu kızdı ve şimdi evleniyoruz ve bundan sonra onun önüne çıkıcak en ufak engeli paramparça ederim" dedi.

Ağlamama engel olamadım. İlk kez benim hakkımda bu kadar güzel konuşmuştu. Şoku atlatamıyordum.

Elimden çekiştırdı ve beni mekandan çıkardı. Eve vardığımızdan konuşmak istemedigini sadece uyumak istediğini söyledi üzerindekileri çıkarıp yatağa girdi.

Ağzımı açıp tek kelime etmeden üzerimdeki elbiseyi çıkardım ve gidip yanına uzandım. Elini karnıma koyup beni kendine çekti. Sonrası bende yok...

?VAVEYLA?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin