♡ 30.Bölüm Kutlaması ♡

1.1K 23 8
                                    

Evet sonunda 30. Bölümümüzü yayınlamış olduk KELEBEKLERİM 💜🦋

Umarım okurken keyif alıyor ve beğeniyorsunuzdur.

Çünkü ben yazmaktan fazlasıyla keyif alıyorum ve her bölümü hissederek yazmaya özen gösteriyorum.

Şu zamana kadar hep duygularıyla hareket eden bir insan oldum ve duygularım beni hiçbir zaman yanıltmadı.

Ve bende bu hikayenin daha iyi yerlere geleceğinden eminim çünkü hissediyorum.

Umarım beğeniyorsunuzdur. Ki eğer beğenmediğiniz şeyler varsa da belirtin ki düzeltmeye çalışayım. Bunun için de bol bol yorum yapmanız gerekiyor. 😉💜🦋

İkinci söylemem gereken şey ise çok fazla emek verdiğim. Bunun için sizlerden istediğim ikinci şey lütfen beni takip edin ve hikayemi arkadaşlarınızla paylaşıp onlara da aşılayın minik kelebekler 💜🦋

Beğenmeyi de unutmayın bu şekilde daha iyi yerlere gelebiliriz çünkü. Umarım ben yazmaya siz de okumaya ve beğenmeye devam edersiniz.

Sözü fazla uzatmak istemiyorum ama söylemek istediğim ufak birşey daha var. 💜🦋

Bu şey de karakterler için temsili resimlerini koyduğum kişiler. Ben bu kişileri kendi hayal gücümle az çok yerlerine otutturdum. Ama amacım sizin hayal gücünüzü kısıtlamak değil tabiki.

Siz istediğiniz her karakteri istediğiniz her kişiye benzetebilir ve ya yakıştırabilirsiniz.

Hatta bu kişileri bana da söylerseniz çok sevinirim. Belki sizin gönderdiklerinizden biri benim hayallerime de uyar ve değiştiririz 💜🦋

Tekrar söylüyorum sizleri çok seviyorum. Okumaya okutmaya beğenmeye yorum yapmaya devam edin lütfen.

Ve beni takip etmeyi unutmayın minik kelebekler 💜🦋

Ha bir de unutmadan bir açıklama daha yapayım. Sanırım sürekli açıklama yapan biri olmadığım için biraz birikmiş.

Hikayenin her bir bölümü 500 kelimenin üstünde hatta bazı bölümler 990 kelimeyi bile buldu.

Ama aşırı uzatmak istemediğim için kesiyorum.

Heberiniz olsun istedim bölüm uzunluğu hakkında ne düşündüğünüzü buraya yazarsanız çok iyi olur.

Okurken sıkılıyor musunuz ? Yoksa 1000 kelimenin üzerine çıkmalı mıyım ?

?VAVEYLA?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin