(Medyada: Doğuş ve Arya)
Doğuş Arya'yı izlemeye ve Gece Ali'ye olanları anlamaya çalışırken ortamdaki havayı dağıtan Azra oldu.
"E hadi yemeğe" dedi.
Doğuş Arya'nın sandalyesini çekerek oturmasına yardımcı oldu. Sonrasında o da geçip yanına oturdu. Özgür benim yanıma geçti. Azra'yla da Ömer tabiki yan yana oturdu.
Ali masaya kalkamadığı için Gece bir tabak hazırladı ve önce onun karnını doyurdu. Sonrasında masaya oturup hem karnını doyurdu hemde bizi tanımaya çalıştı.
"Sizinle tanışabildiğime çok sevindim çünkü sürekli sizle tanışmak ve ciddi bir şekilde Ali'nin hayatına girmek istedim ama hiçbir şekilde size söylemedi sonunda dank etmiş galiba" dedi. Ve sitemli bir bakış attı Ali'ye.
"Söyledim işte" diye savundu onda kendini.
"Ee siz nasıl tanıştınız?" Diye sordum.
Güldü. "Biraz komik oldu aslında" dedi. "Ben bir kafede garsonluk yapıyordum. Ali ve Doğuş'da o kafeye gelmişti" dedi Doğuş Gece'nin sözünü keserek "aaaa hatırladım" diye bağırdı. " vay kardeşime bak be" dedi sonra Ali'ye dönüp.
"Ee sonra diye sordum " işte sonra benden kahve istediler bide sıcak çikolata bende gittim getirdim. Masaya bırakıcaktım ki takıldım ve elimdekiler Ali'nin üzerine döküldü. Tabi küfürler falan savurdu. Ben özür dilemeye temizlemeye falan çalışıyorum" dedi.
"Ettiğim küfürlere vuruldu benimki" dedi Ali dalga geçerek.
"Hiı tabi "deyip devam etti Gece.
"Sonra beğenmiş beni baktım hergün kafeye gelip gidiyor. Sonra dedi senin bana özür borcun var başkasının garsonluk yaptığı bir yerde yemeğe mi çıksak bende kabul ettim." Dedi ve devam etti.
"Asıl komik olan gittiğimiz restoranttaki garson da Ali'nin üzerine elindeki yemekleri boşalttı. Ama bu sefer güldük tabiki sorun değil dedik gönderdik. Ordan da el ele çıktık iste" dedi.
Gülüşlerime engel olamadım.
"Siz peki?" Diye sordu kız.
"Vallaha bize sormayın biz onlar sayesinde tanıştık klasikdi yani" dedi Azra araya girip bizi işaret ederek.
"Bizimki biraz garip" dedim.
"Anlatsana" dedi heyecanla Arya.
"Peki" dedim Özgür'e bir bakış atıp anlatmaya başladım.
"Aslında o benim kahramanım sanırım ben annemi kaybettim ve henüz kırkı çıkmamıştı ilk haftasıydı çok üzülüyordum" dedim. Başın sağ olsun dediler. Özgür'e tekrar baktım. O da beni dinliyordu.
"Ben sahile gittim o üzgünlükle ağlamışım bayılmışım kahramanım da beni bulmuş ve bu eve getirmiş. Tabi ben tanımadığım için sinirlendim kızdım ve çekip gittim. Sonra ne olsa beğenirsin. Ortağımız çıktı" dedim. Özgür güldü.
"Uzun hikaye bir süre birbirimize karşı birşeyler hissetsekte inadımızdan ikimizde belli etmedik. Daha sonra bir gece bize gelmişti. Evde tek kaldık. Bende beni kaçırmasını istedim. Kaçırdı. O zamandan beri de birlikte yaşıyoruz" dedim.
Dikkatle beni dinlemişti herkes.
"Değişikmiş" dedi Gece.
Gülümseyerek karşılık verdim.
Yemekler bittiğinde masayı temizledik kızlarla birlikte.
"Ne yapsak ki?" Diye sordum. Sıkılmıştım.
"Cesaret mi? cesaret mi? Oynayalım" dedi Doğuş.
"O Doğruluk mu? Cesaretlik mi? Değil miydi?" Diye sordu.
Doğuş bana dönüp göz kırptı. Arya'yı beğenmişti. Ve bu küçükken oynadığımız bir oyundu. Ali veya Doğuş eğer bir kızı beğenirse bu oyunu oynamak isterdi. Ve şişe kime denk gelirse gelsin o kızı öpmesini isterdik. Çocukcaydı ama belli ki beğenmişti.
Azra'ya dönüp güldüm. Ali 'de onaylayınca hepimiz yere oturduk Özgür'ü yanıma aldım böylece aynı anda ikimize gelmiyecekti. Herkes eşini yanına aldı.
Daha sonra oyun başladı Ali koltukta oturuyordu. Veeee şanslıydık ki ilk seferde denk gelmişti. Ali Arya'ya ne yapması gerektiğini söyleyecekti.
"Doğuş'u öp..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
?VAVEYLA?
RomanceKelebeklerden korkan 17 yaşında bir genç kız mı ? Kulağa komik geliyor değil mi çünkü kelebekler dünya üzerindeki en zararsız canlılar. Ya bir cesedin üzerinde ki katil bir kelebeğe şahit olduysam o zaman kelebeklerden korkmamı yargılamazsınız değil...