VAVEYLA《46》

502 26 2
                                    

(Medyada: Özgür)

Olanlardan sonra sabah uyandığımda Özgür yanımda değildi. Ve bu beni biraz endişelendirmişti.

Hemen telefonumu alıp aradım tabiki. Alışkın değildim onun bu hallerine.

"Alo?" Dedim sesini duymak için.

"Ne oldu güzelim?"diye sorguladı.

"Neredesin neden yalnız bıraktın beni?" Diye sorguladım.

"Şirketteyim babamla işlerimiz vardı"dedi.

"Tamam" dedim.

Ve telefonu kapadım.

Bir süre odada oyalandım. Bir kaç film izledim. Biraz kitap okudum. Biraz saçımla başımla ilgilendim. Daha sonra karnımı doyurmak için mutfağa indim.

Birşeyler hazırladım ve karnımı doyurdum. Azra'yı aradım. Müsait olduğunu ve gelebileceğini söyleyince içim rahatladı.

Ömer Azra'yı bırakıp gitti. Salonda bir koltuğa oturduk.

"Ee ne yapıyorsun bakalım?"dedi.

Güldüm. "Sence?" Diye sorusuna soruyla karşılık verdim.

"Ahlâ benim birşey söylemem lazım" dedi.

"Söyle sarı?"dedim sorgulayarak.

"Biz dün Ömer'le..." dedi devamını getiremedi.

Gülümsememe engel olamadım utanıyordu.

"Ee siz dün Ömer'le ?" Dedim üstüne giderek.

"Şeeeyyy biiizz birlikte olduk" diye attı bir anda ağzından.

"Yani sarı ne var bunda?" Dedim.

"Bir tepki gösterirsin sanmıştım" dedi.

"Bu durumda siz de mi?" Diye sorduladı normal olarak.

Kafamı olumlu anlamda salladım.

"Nasıldı ?"diye sordu.

Yüzümü buruşturarak "ıyyy bundan bahsetmiyceğiz heralde sarı" dedim.

Güldü." Tamam tamam"dedi.

"Azra Ali'nin sevgilisi varmış"dedim.

"Kiiiiim!?" Diye sorguladı.

"Bende henüz bilmiyorum ama Ali taburcu olduktan sonra bir yemek ayarlayıp hep beraber tanışıcaz" dedim.

"İyi de neden bu zamana kadar hiçbirimize söylememiş?"diye normal olarak sorguladı bu durumu.

Bende dün yaşanan herşeyi anlattım.
Özgür'le yaşadıklarımı da.

"Kızım bu çocuk sana kaptırmış ve bu durum onu rahatsız ediyor belliki alışık değil tabi normal"dedi.

"Ne yapıcağımı bilemedim bende sıkmak istemedim ama sabah haber bile vermeden çekip gitmiş işe biliyorsun ilişkimiz pek normal değil" dedim.

"Haklısın bizimkide pek normal sayılmaz"deyip gülmeye başladı.

"Kız ben çok sıkıldım uzun zamandır alışveriş yapmıyoruz dışarı mı çıksak yamuk?"dedi Azra.

Bilmiyordum. Kafam Özgür'le yaşadıklarıma takılmıştı. Ama sanırım kafamı dağıtmam için iyi bir seçenekti.

"Tamam çıkalım"dedim.

Hemen hazırlandım. Ve düştük sokaklara. Daha sonra kıyafetler bakmaya başladık.

Azra gözüne bir elbise kestirdi. Ve belliki almak istiyordu. Kendini vitrine yapıştırıp.

"Kııız yamukk buu bana çoook yakışmaz mıı?" Dedi ağzını yaya yaya. Kendime hakim olmayıp patlattım bir kahkaha.

"Kıız sarııı yakışırrr"dedim bende ağzımı yaya yaya.

Daha sonra mağazaya girdik. Hemen elbiseyi denedi Azra çok yakışmıştı. Dümdüz dekoltesiz uzun kırık beyaz bir elbiseydi.

"Burdan beğendiğin birşey çıkmadı mı?" Diye bana sordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Burdan beğendiğin birşey çıkmadı mı?" Diye bana sordu. Kafamı iki yana salladım. Pek birşey beğenememiştim.

Daha sonra Azra elbiseyi aldı. Ve oradan çıkıp daha ufak spor kıyafetlerde satan bir mağazaya girdik.

Biraz pahalı gözüküyordu açıkcası. "Kız yamuk hadi eğlencesine her zamanki oyunumuzu oynayalım?" Dedi Azra.

"Şey bugün oynasak mı sadece baksak mı?" Dedim.

"Hadi yaa eğleniriz" diye ısrar edince. Kabul ettim.

Bu arada oyun şuydu. Mağazaya girip fiyatlarına bakmadan en beğendiğimiz şeylerle bir kombin oluşturuyorduk. Daha sonra onları hala fiyatlarını bilmiyorken üzerimize giyiyorduk. Daha sonra birbirimizi puanlıyorduk. Daha sonra yüksek puanı alan kazanıyordu. Ve üzerindekileri satın alıyordu.

Sıradan spor bir kombin yaptım. Siyah göğüs dekolteli bir straplez tişört fazlasıyla spor siyahli kırmızılı bir pantolon yarım bir switshirt giydim.

Daha sonra Azra'da çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daha sonra Azra'da çıktı. Birbirimizi süzdük.

"Hazır mısın?" Dedi.

Kafamı salladım aynı anda puanları söyledik.

"9"
"10"

Veee 1 puanla kaybetmiştim o da belki puan kırar 8 falan der diye düşünmüştüm ama yapmadı. Sonuçta satın alması gereken bir taraf vardı.

Teker teker mağaza görevlilerinin katladığı etiketleri açtım.

Pantolon: 350
Tişört: 160
Switshirt: 90
Ayakkabı:390

Toplam 990 lira tutmuştu. Ve bunu asla satın alamazdım. "Ben - ben bunları alamam" dedim.

"Nedenmiş o?" Diye sordu. Özgür'le beraber kalıyordum. Zaten bu konuların lafını pek yapmazdık. Ve genelde beraber dışarı çıktığımız için bana bırakmazdı.

Ama çalışmadığım için ve kendi gelirim olmadığı için tek başıma dışarı çıkıcağımda 'Özgür dışarıya çıkıcam para bırakır mısın ?' Diyemiyeceğim için cebimde pek fazla param olmuyordu son zamanlarda.

"İstemiyorum keyfim kaçtı. Hadi eve gidelim"dedim konuyu kapamak ister gibi.

"İyi misin?" Diye sorguladı nirmal olarak bu ani ruh hali değişimimi.

Kafamla onayladım. Kıyafetlerimizi değiştirdik. Ve eve vardık. Eve vardığımızda Özgür evdeydi. Yanında tanımadığım bir adamla...

?VAVEYLA?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin