لویی دستشو گذاشت روی سینه ی هری و محکم هلش داد عقب.
چند لحظه با سکوت اطرافشونو نگاه کردن.-برو بیرون هری..
"نه تو نمیتو.."
-همین الان
میری
اتاقت
هری.لویی به صورت هری نزدیک شد و شمرده گفت.
و بعد خودش زودتر از هری بیرون رفت.
هوا نسبتا روشن شده بود..ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دومین جلسه ی لویی تموم شده بود و تازه ساعت یازده صبح بود.
نایل تمام مدت جلسه ها، لویی رو هدف چشم غره هاش قرار داده بود.و لویی نمیتونست کمتر اهمیت بده..تمام مدت دستش روی لباش بود و بی توجه به کسایی که واسه ابهتش، بهش خیره میشدن، به میز خیره شده بود و سر تکون میداد.
تصمیما رو نایل گرفته بود و خداروشکر همه چی خوب پیش رفته بود!
زیاد پیش نمیومد لویی اینجوری رفتار کنه..اخرین باری که نایل لویی و اینجوری دیده بود دو سال پیش بود..
از صبح که هری و از اتاقش بیرون کرده بود، دیگه ندیده بودش.
مهمونای جلسه بلند شدن. لویی بلند شد و دستاشو پشتش نگه داشت و درجواب کسایی که میخواستن باهاش دست بدن سرشو تکون میداد..
لویی تاملینسون با هرکسی دست نمیداد.
نایل گفت مهمونا رو تا دم در میبره و همه شروع کردن به رفتن.
لویی به ورقای رو میزش نگاه میکرد و داشت مینشست که هری و دم در دید..
نیشخند بدجنس و تلخی زد و انگشتش و روی ورقای روی میزش کشید..
نایل با تعجب به هری نگاه کرد و بعد رفت کنار.
لویی خودشو با ورقه هاش مشغول نشون داد.هری چند قدم اومد تو و نایل درو پشتش بست..
"میبینم که دشمن پدرت و میبوسی و اصلا اهمیت نمیدی." نیشخند لویی پررنگ تر شد.
سرشو بلند کرد و هری و نگاه کرد..
"از این خوشم میاد.."
- "من اهمیت میدم."
چشمای لویی روی چشمای هری تنظیم شدن..داشت نسبت به اون پسر بی رحم میشد میدونست میتونه به بدترین وجه ممکن بهش اسیب بزنه و لذت ببره.
- "اهمیت میدم که..الان اینجام"
"همم..خوبه.." لویی رفت طرف دیگه ی میز و به میز تکیه داد و دست به سینه وایساد..
هری و از پایین تا بالا برانداز کرد تا به چشماش رسید.
"زیاد پیش نمیاد یه خیانتکار وتو اتاقم داشته باشم"
YOU ARE READING
You can be the Boss daddy
Fanfictionمن بیهوشت کردم از نزدیک ترین آدم های زندگیت جدات کردم با چاقو روی بدنت نقاشی کردم و تو انقدر شکسته بودی که به هر حال عاشقم شی باید فکرش و میکردی که من از چیزی که به نظر میام خطرناک ترم... #1 Gangster #2 Louis Tomlinson #2 Stylinson #3 Larry #3 Larr...