دایانا برای هزارمین بار چشم هاش از حرف های ادوارد، پدر لویی چرخوند و سعی کرد بی حوصلگیش و با سر کشیدن نوشیدنی ای که توی دستش بود از بین ببره.
"منظورم اینه که..خیلی مسخرس. آدم انتظار داره پسر خودش برای مشکلاتش بیاد پیش خودش نه دای؟ من باید از دزموند بشنوم که لویی حالش چطوره؟"
دو تا کراوات، یکی آبی و یکی مشکی و بالا آورد و رو به دایانا چرخید و دایانا با بی میلی به یکیش اشاره کرد و ادوارد دوباره به سمت آینه برگشت.
"بهش زنگ زدم که ببینم حالش چطوره و گفت لازم نیست نگران باشم دزموند پیششه! هیچوقت فکر نمیکردم این روز برسه!"
-ادوارد خواهش میکنم...لویی فقط حالش خوب نیست و نیاز داره فاصله بگیره همین. همه چیز و دراماتیک نکن.
"موضوع این نیست دایانا. ما خیلی نزدیک بودیم..هستیم" غم چهره ی ادوارد به وضوح معلوم بود.
-اگه نزدیکین..باید بدونی که هری برای لویی چقدر مهم بوده و الان که نیست چقدر همه چیز به هم ریخته...بعد از شنیدن قضیه ی مادرش..
ادوارد سرش و تکون داد و چیزی نگفت. به سمت پنجره چرخید و برای یه لحظه ی طولانی ساکت موند. دایانا دست های ادوارد و دید که پشتش با نگرانی به کراوات توی دستش چنگ میزدن.
"دایانا میتونم یه چیزی ازت بپرسم؟" دایانا سرش و بلند کرد و به بینی کوچیکش چین انداخت و از نظر ادوارد بیش از اندازه شبیه بچگیاش شد.
"چرا اینجایی؟"
-چی؟
"چرا لندنی؟ خونه ی اصلیت پاریسه نه؟ کار اصلیت اونجاست. تا جایی که من میدونم بیشترین دوستات پاریسن ولی الان چندین ماهه لندن موندی."
-خب..وقتی لویی و هری میخواستن برگردن پیش پدر هری..من اومدم که کمک کنم.
"ولی موندی" دایانا چیزی نگفت. "پای..کسی وسطه؟"
-نه! منظورم اینه که..نه. فقط یه اتفاقایی افتاده که..لازمه بمونم.
گونه ی دایانا رو بوسید و کتش و برداشت. "فقط مراقب خودت باش خب؟ هیچوقت کسی نبودی که تو این خانواده لازم باشه مراقبش باشیم ولی..من همیشه هستم اگه مشکلی پیش اومد." لبخند ضعیفی زد و بیرون رفت.دایانا لبخند تلخی زد. مشکل! نه اصلا مشکلی نیست ادوارد! همه چی ته عالیه! یه نفر برای زندگی لویی و هری نقشه نکشیده و هری و با کار هاش از لویی زده نکرده و همه جامون امن امنه!
YOU ARE READING
You can be the Boss daddy
Fanfictionمن بیهوشت کردم از نزدیک ترین آدم های زندگیت جدات کردم با چاقو روی بدنت نقاشی کردم و تو انقدر شکسته بودی که به هر حال عاشقم شی باید فکرش و میکردی که من از چیزی که به نظر میام خطرناک ترم... #1 Gangster #2 Louis Tomlinson #2 Stylinson #3 Larry #3 Larr...