با آب یخی که روی صورت و گردنش ریخته شد، از خوابی که نرفته بود بیدار شد..صورتش و از قطره های سرد، کنار کشید و زود متوجه شد که دستاش بستن..
پلک هاش و به آرومی باز کرد.
روی تخت بزرگی که ملافه های قرمز و سیاه داشت، دراز کشیده بود و دستاش دو طرفش بسته شده بودن.
شلوار جین مشکیش تنش بود ولی..بالا تنش برهنه بود.دوباره پلک های سنگین شو روی هم گذاشت و به سختی بازشون کرد.
لویی کنار تخت ایستاده بود و از بالا بهش نگاه میکرد..
بدن برهنه ی هری کاملا در اختیار لویی بود. به جز پاهای تو شلوار و البته بسته نشدش.
"لو.." با دست لویی که صورتش و به یه طرف حرکت داد و بعد دوباره برش گردوند، حرفش نصفه موند.
با چشمای خسته و گیج به لویی خیره شد که داشت لب هاشو لمس میکرد.
"بزار خوب نگات کنم قبل اینکه.." لویی خندید و صورت هری و به طرز دردناکی ول کرد.
لویی به سمت کمد های شیشه ای بزرگ اتاق رفت. این همون اتاق لعنتی بود که ایان اورده بودش.
دست هاشو کشید و طناب ها بیشتر دور دستاش محکم شدن.
لب هاشو لیسید و با ترس و خستگی شدیدی که تو هر از اینچ بدنش پیدا میشد، به لویی نگاه میکرد که سعی داشت چیزیو برداره..
خوب به یاد نداشت چیشده بود ولی احتمالا لویی بیهوشش کرده بود و..چرا؟
گردنش و حرکت داد که دردش و کم کنه.
چشم های لویی از همیشه خطرناک تر بودن.. با شلاق سیاهی تو دستاش به سمت هری قدم برداشت.
هری طناب و محکم توی دستاش فشار داد و بدنش و عقب کشید. فایده نداشت اون برهنه بود..
لویی جلوی تخت وایساد و شلاق و تو دستاش کشید..
"لویی لطفا نکن.."
محکم با شلاق رو ملافه ها کنار هری زد..
"دهنتو باز گذاشتم که جیغا و فریاداتو بشنوم نه حرفات و"
لویی شلاق و آروم روی بدن هری کشید و هری پاهاشو روی تخت فشار داد.
"اوه هری..تو خیلی زیبایی.."
لویی شلاق و محکم روی بدن هری کوبید و اولین فریاد هری از بین لب هاش خارج شد. تا ضربه ی بعدی زیاد طول نکشید..لویی پشت سر هم شلاق محکم و روی بدن ظریف هری فرود میاورد و پوستش روشنش و قرمز میکرد.
جیغ و داد های هری از هیچکسی قایم نموند. با اینکه دیوارای محکم این اتاق، صداهارو مخفی نگه میداشتن، ولی صدای هری تو کل عمارت میپیچید..
YOU ARE READING
You can be the Boss daddy
Fanfictionمن بیهوشت کردم از نزدیک ترین آدم های زندگیت جدات کردم با چاقو روی بدنت نقاشی کردم و تو انقدر شکسته بودی که به هر حال عاشقم شی باید فکرش و میکردی که من از چیزی که به نظر میام خطرناک ترم... #1 Gangster #2 Louis Tomlinson #2 Stylinson #3 Larry #3 Larr...