"هری من.."
-فقط دهنت و ببند و انجامش بده..
فک لویی و بین انگشتاش گرفت و نزدیکش شد.لویی که از پریدن یهویی هری بهش شوک شده بود فقط تونست نگاش کنه.
-فکر میکردم قبلا دیده بودی سر تو شوخی ندارم..وقتی میگم دیکت و دربیار و یه کاری کن جیغ بکشم واقعا میگم..هیچ ایده نداری چقد منتظرش بودم. البته تو نبودی، هیچ جوره ممکن نیست اونقدی که من میخواستم بخوایم.. وقتی تو گوشم زمزمه میکردی یا دستام و محکم میگرفتی یا روی میز خمم میکردی یا وقتی اون روز..
لب های لویی حرفاش و قطع کردن. لویی با لب هاش لب های هری و زندانی کرد و بلندش کرد و روی تخت توی اتاق گذاشتش. لب هاش و جوری گاز گرفت که اشک هری دراومد و به موهای لویی چنگ زد.
"منظورم ن..بود.."
-ببخشید که نمیزارم رئیس تو باشی هزا
دستای هری و با یکی از دست هاش نگه داشت و کمربندش و باز کرد. هری لب هاش و لیسید..هیچوقت تو زندگیش انقدر گرسنه نبود..لویی دستای هری و به هم بست و بالای سرش هل داد و همینجوری که لباس هری و از تنش درمیاورد مثل یه خون آشام تشنه گردنش و مکید..جوری که هری نمیتونست ناله هاش و نگه داره و تکون نخوره..
لویی دستش و کنار دیگه ی گردن هری گذاشت.
"بگو هری..بگو چقد میخوایش"
دستش و از زیر شکم هری رد کرد و انگشت های باریکش و روی دیکش کشید و باعث شد هری کمرش و بلند کنه و به کمربند لویی دور مچاش چنگ بزنه.
-د..ددی لطفا.. محکم تر..
لویی شلوارش و تا زانوهاش پایین کشید و پیرهنش و دراورد و سینه ی برهنش و روی سینه ی لخت هری گذاشت.
هری هیس کشید..
حقیقتا خجالت اور بود..انقدر که لویی و میخواست.
وقتی دیک لویی و کنار دیک خودش حس کرد سرش و بالا اورد و تو چشم های لویی نگاه کرد. برعکس تاریکی اتاق، برق میزدن.. آبی روشن.هری بدون پرسیدن خودش و بلند کرد و پایین رفت تا لب هاش و روی شکم لویی بزاره. لویی دستش و توی موهای فرش برد و هری زبونش و تا روی دیک لویی کشید و باعث شد لویی موهاش و آروم بکشه.
"فاک..هزای من.."
هری لب هاش و تنگ تر کرد و زبونش و بیشتر روی دیک لویی حرکت داد و هر لحظه پریکام بیشترشو حس میکرد تا وقتی که لویی خواست سرش و عقب بیاره و هری مقاومت کرد.
YOU ARE READING
You can be the Boss daddy
Fanfictionمن بیهوشت کردم از نزدیک ترین آدم های زندگیت جدات کردم با چاقو روی بدنت نقاشی کردم و تو انقدر شکسته بودی که به هر حال عاشقم شی باید فکرش و میکردی که من از چیزی که به نظر میام خطرناک ترم... #1 Gangster #2 Louis Tomlinson #2 Stylinson #3 Larry #3 Larr...