"ببخش هری، من.."
ایدن دم در وایساده بود.-فقط میخواستی کمک کنی، فهمیدم.
اخم کرد، میخواست رد بشه ولی ایدن جلوش وایساد، این دفعه بهش دست نزد."بزار باهات بیام. با دستت که نمیتونی بنویسی، حداقل کارای اداریش و انجام میدم. یه جور عذرخواهی"
عصبی خندید.
-دانشگاه رو میپیچونی که با من بیای درمانگاه؟ چی میگی؟"بدم نمیاد امروز از این خراب شده بیرون بزنم."
چرخید و با سرعت به سمت در رفت، هری هم قدم هاش و تند کرد تا باهاش هماهنگ شه.
وقتی از دم در پذیرش دانشگاه رد میشدن ایدن داد زد:
"آقای داوسن، با یکی از دانش آموزا میرم درمانگاه!"+آها.
تمام چیزی بود که اون گفت، انگار به این کارای ایدن عادت داشتن و به خودش اعتماد.
تو حیاط ایدن به سمت موتورش رفت و روش نشست و وقتی دید هری پشتش نیست برگشت و دید هری با تعجب به موتورش خیره شده."هی؟ نمیای؟"
-با..موتور؟
آروم خندید"بهم نگو از موتور میترسی"
-نه..نه اوکیه.
با شک آروم به سمتش قدم برداشت و نشست.
ایدن به سمتش برگشت و کلاهش و رو سرش گذاشت و بست."بهتره سر تو باشه، همین الانشم مجروحی" باعث شد هری لبخند بزنه و یکم آروم تر شه.
استارت موتورش و زد و آروم حرکت کرد، تا وقتی به خیابون رسیدن که ایدن سرعت گرفت، سرعتش بالای عادی نبود ولی هری که از بچگی از موتور ترسونده بودنش و اولین بارش بود سوار شده بود داشت میلرزید.سر یه پیچ وقتی یکم کج شد ایدن سرعتش و کم کرد و دستش و عقب برد، دست هری و گرفت و روی کمر خودش گذاشت که هری بتونه بگیرتش و به جلو تکیه بده.
خب، شاید ایدن اونقدم مزخرف نبود.وقتی به قسمت ای آر (Emergency Room) رسیدن هری و ایدن و به یه اتاق بردن و فرم و دادن دست ایدن.
"اسم؟" به شوخی گفت.
-جذاب دوست داشتنی. نمیدونستی؟
"اشتباه من بود، ببخشید."
-چقد زود مودت عوض شد..
"همه همین نیستیم؟"
-چرا، راست میگی..چند لحظه سکوت بود تا ایدن گفت:
"تو زیاد آسیب دیدی نه؟"
-نه اونقد بد نیست..
هری به دستش نگاه کرد.
"نه، کلا میگم" سر ایدن رو برگه بود. انگار نمیخواست به چشمای هری نگاه کنه. وقتی دید هری چیزی نمیگه ادامه داد:
"وقتی دستت و گرفتم بدجور پریدی.."
-چیزی که تو فکر میکنی نیست. یکم شوک تو زندگیم زیاد داشتم فقط..
"میفهمم. منم هنوز به یه سری چیزا حساسم"
-هنوز؟
هری سرش و بلند کرد.
YOU ARE READING
You can be the Boss daddy
Fanfictionمن بیهوشت کردم از نزدیک ترین آدم های زندگیت جدات کردم با چاقو روی بدنت نقاشی کردم و تو انقدر شکسته بودی که به هر حال عاشقم شی باید فکرش و میکردی که من از چیزی که به نظر میام خطرناک ترم... #1 Gangster #2 Louis Tomlinson #2 Stylinson #3 Larry #3 Larr...