part 22 : This is my home..

2.9K 325 149
                                    


ساعت پنج و نیم صبح- عمارت استایلز
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

دزموند کت سیاهشو از کمدش برداشت و بعد از اینکه پوشیدش، ساعت نقره ایش و دور مچش انداخت و جلوی اینه وایساد.

در اتاقش باز شد، برگشت و لئو بود.

"صبح به خیر"

دزموند لبخند پرمعنی ای زد و به خودش تو آینه نگاه کرد.

-صبح به خیر لئو. همه چی آمادست؟

لئو به آیپد توی دست هاش نگاهی انداخت، البته نیازی نبود. امروز و هزاران بار برنامه ریزی و چک کرده بودن.

"همه چیز به بهترین وجه ممکن آمادست. "

دزموند که از کوتاه جواب دادن لئو خوشش نیومده بود برگشت و نگاهی بهش انداخت که باعث شد حرفشو ادامه بده.

"همه چیز و با دستیار لویی هماهنگ کردم. سر زمین خودمون قرار گذاشتیم. سند زمین در ازای هری. هری و پس میگیریم و لویی و میبریم سر زمین. اتاق هری اماده شده و جما..تا یه ساعت دیگه میرسه."

دزموند یقه ی کتش و صاف کرد و دکمه های پایینشو باز گذاشت و دوباره به چشم های خودش تو آینه نگاه کرد.

-امروز روز مهمیه..نمیخوام چیزی خراب بشه.

"چیزی خراب نمیشه استایلز..تا چند ساعت دیگه هری توی اتاقش خوابه"

دزموند برگشت سمت لئو و بهش نگاه کرد.

-برای تاملینسون دعا کن. دعا کن یه تار مو از موهای هری کم نشده باشه.

از جلوی اینه رفت کنار و از اتاق خارج شد و این اولین باری بود که لئو واقعا به سالم بودن لویی تاملینسون فکر کرد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساعت یه ربع به شش- عمارت تاملینسون
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

لویی با پیرهن چروک شده و موهای به هم ریخته به سمت اتاق موردعلاقش رفت.  همه به جز محافظا و نایل و لویی خواب بودن. همه و البته هری.

هری که لویی تا چند لحظه دیگه قرار بود بیدارش کنه.

باید هری و آماده میکرد.
آمادش میکرد که پسش بده و برش گردونه خونه ی خودش.
و این حقیقتا یکی از سخت ترین کار هایی بود که لویی تو تمام زندگیش باید انجام میداد.

مثل اولین قتلش..
اولین ادمی که باید میکشت.

جلوی در وایساد و خودش و اماده کرد. در و باز کرد و هری با صدای باز شدن در از خواب پرید و مثل یه گربه ی گم شده به لویی نگاه کرد.

لویی کنار تخت ایستاد و شروع کرد دست های هری و باز کردن. هری بعد از باز شدن دست هاش، به آرومی از درد ناله کرد.

You can be the Boss daddy Where stories live. Discover now