این قسمت شاید آزاردهنده و خشن باشه
بعد لحظه ای که ایان باهام چشم تو چشم شد، ماشین یهو وایساد و باعث شد بخورم به صندلی جلوم و حواسم یکم بیشتر سر جاش بیاد..
با درد ضعیف سرم بیرون پنجره رو نگاه کردم. درخت. فقط درخت بود. و تاریکی. باید خارج شهر میبودیم..ولی نه خیلی دور چون صدای ماشینای دیگه از دور میومد.
با باز شدن در عقب سمت چپ ماشین سرم یهو برگشت. لرزش فکم و خودم حس میکردم..ناخوداگاه خودم و کشیدم عقب و سرم و به شیشه چسبوندم.
بعد از اینکه جسم تاریکی داخل شد و چراغ توی ماشین و روشن کرد تونستم صورتش و به وضوح ببینم.
موهای سیاهش و
چشم های نسبتا تیرش و
و نیشخندش..دستش و زیر چونم حس کردم، سعی کرد صورتم و بالا بیاره اما محکم سرم و کشیدم عقب.
تمام قدرتی که تو خودم حس میکردم از بین رفته بود، شاید همین یه لحظه پیش.
هری پنج ساله ی درونم داشت خودش و نشون میداد..الان نه..هری
یه نفس عمیق کشیدم.
خندید و تو فضای بسته ی ماشین نزدیک تر شد.
"و..دوباره هم و میبینیم هری :)"
تو شرایطی نبودم که بتونم حمله کنم یا حتی فرار. بهتر بود..منتظر بمونم.
هرچقدم احمقانه به نظر میومد.ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
"دوباره هم و میبینیم هری"
-انقد اسم لعنتی من و به زبونت نیار.
خشم..هری هیچ اثری از ناراحتی نشون نمیداد. فقط خشم و این داشت عصبانیش میکرد. باید خونسرد میموند.
مشتی که به سمت صورت هری پرواز کرد، اونقدی که محکم حس شد محکم به نظر نمیومد. هری گرمای خون و روی صورتش و خیلی زود گردنش حس میکرد.
زیر لب غرید و گذاشت ایان با گرفتن موهاش، سرش و عقب نگه داره.
تند تند نفس میکشید..اصلا انتظارش و نداشت.
و این فقط ثابت میکرد باید انتظار چیزای بدتر از این و داشته باشه..به زودی.
"واقعا فکر میکنی جایگاهی هستی که بخوای اینجوری با من حرف بزنی؟" داد ایان هری و کاملا از جاش پروند.
"فکر میکردم آقای تاملینسون بهت یاد داده چطوری باید رفتار کنی"
ایان عصبی خندید همینجوری که دستش و به سمت پارچه ی سیاه بسته شده ای میبرد.هری گرمای اشک رو همراه با خونش روی صورتش حس میکرد.
ایان اون پارچه رو باز کرد. هری توی تاریکی زیاد چیزی نمیدید ولی بازخورد نور و روی چیز فلزی ای دید.
YOU ARE READING
You can be the Boss daddy
Fanfictionمن بیهوشت کردم از نزدیک ترین آدم های زندگیت جدات کردم با چاقو روی بدنت نقاشی کردم و تو انقدر شکسته بودی که به هر حال عاشقم شی باید فکرش و میکردی که من از چیزی که به نظر میام خطرناک ترم... #1 Gangster #2 Louis Tomlinson #2 Stylinson #3 Larry #3 Larr...