Hosszú csendet ő töri meg.
- Kiszakadt a harisnyád. – szólal meg alig hallhatóan.
Már érzem is, hogy a jobb belső combomon lévő lyukon keresztül, a körmét végig húzza bőrömön. Lábam egy pillanat alatt belerándul.
- Ne már! Ne csikizz! – és el is nevetem magam.
- Komolyan? Ennyitől? És mi van ha ezt csinálom? – és azzal a bal combom belső felén húzza végig a körmeit. Beleremegek, egy rész az érintésétől, de inkább, hogy ez még jobban íritál.
- Ne csináld már! – és megint nevetnem kell. – Nagyon csikis vagyok!
- Igazán? – és felugrik, és megfordul.
Az oldalamat kezdi el böködni, és én rándulok össze minden egyes bökésnél.
- Neeeeeee! – tiltakozok nevetve.
De ő csak nem áll le, vergődők össze-vissza az ágyon, néha már sikítok, olyan erősen markol bele az oldalamba. Mikor egy pillanatra leáll, próbálok visszavágni, és én is az oldalát csikizem, de ő közel se olyan érzékeny rá, mint én. Persze ezzel nem érek el semmit, csak annyit, hogy megint belekezd. Igaz, csak pár másodpercig csinálja, de már megint rángatózok össze-vissza. Mikor abbahagyja, már alig kapok levegőt, az arcomban van az összes hajam, alig látok tőle valamit, de nem is érdekel csak örülök neki, hogy levegőhöz jutok.
- Ez nagyon gonosz dolog volt! – mondom neki kicsit mérgesen.
- Most haragszol? – kérdezi egészen lágy hangon, és az ujjaival, a hajamat simogatja ki az arcomból.
Időm sincs válaszolni neki, egy puszit nyom a számra, és elkezd mindenhol csókolgatni. Arcomat, orromat, fülemet, nyakamat, államat, körbe-körbe csókolgat mindenhol. Huncut mosoly ül ki a szájára, és mélyen a szemembe néz. Lassan megint közel hajol, és a számat kezdi el csókolgatni. Falja, harapdálja az ajkaimat, míg végül szenvedélyes csókolózásba forrunk össze. Hosszú perceken keresztül ölelgetjük, simogatjuk, csókolgatjuk egymást. Olyan nagyon szenvedélyesen csinálja, hogy majd elolvadok tőle. Mikor abbahagyjuk, se távolodik el, az orrunk szinte összeér, és én elveszek szemei szépségébe. Megsimogatja az arcomat:
- Ugye már nem haragszol.
De a választ meg se várva, még heveseben kezd el csókolni. Már ettől, hihetetlenül felizgulok, a lábammal is átkarolom, és próbálom még jobban magamra húzni. Otthagyja a számat, és elindul csókjaival a nyakam irányába. Harapdálja csókolja körbe a nyakamat. Hatalmas sóhaj hagyja el a számat, mikor kicsit se finoman kezdi el a kezével gyúrni az egyik mellemet. Tovább halad lefelé, már a két mellem közét csókolja, élvezem minden pillanatát. Csak annyi időre távolodik el, míg lehúzza a felsőm cipzárját, egészen a köldökömig. Most a hasamat kezdi el puszilgatni, és onnan halad felfele. Teljesen megőrülők tőle, csak tekergek alatta. Már a mellem szabadon lévő részét kényezteti a szájával, az orrával pedig próbálja letolni róla a melltartót. Többször próbálkozással se sikerül, ezért kézzel, egy gyors mozdulattal letolja róla a kosarat. A mellbimbóm kő keményen ágaskodik feléje, szinte hívogatja a száját. Lassan körbe csókolja, a végtelenségig húzva az idegeimet. Ismételten nagyot nyögök mikor megérzem a nyelve kényeztetést. Mint ha csak a nyelvemmel játszana, úgy játszik mellbimbómmal, fennakad a szemem, annyira élvezem. Áttér a másikra, és azt is hasonló élménybe részesíti, de az elsőt se hagyja magára, a kezével kényezteti tovább. Annyira be vagyok indulva, hogy az ágyékomat a combjához próbálom dörzsölni, persze ezt nem engedi, és elhúzza a lábát. Már az őrület határán vagyok, annyira vágyom az orgazmusra, már az se érdekel, ha saját magamnak kell elvégezni, csak már legyen valami. Ő is megérezhette, hogy ez már sokáig nem lehet folytatni, és a legnagyobb örömömre, megéreztem az érintését, az ágyékomon. Azt hittem azonnal elélvezek, mikor rátalált a csiklómra. Még ezen a pár réteg anyagon keresztül is nagyon finom az érintése. Résnyire nyitott szemeimmel látom, hogy visszatér az arcomhoz, és közelről figyeli az arcom rezdüléseit. Az ujjai továbbra is nagyon lassan mozognak a csiklómon, nagyon élvezem, finom melegség tölti el az egész testemet. Összeszorítom a lábamat, jelezvén neki, hogy most már gyorsíthatna is egy kicsit. Megérti, hogy mit szeretnék, és egy fokozattal gyorsabb kézmozgásra vált, most én tekergek alatta úgy, mint ahogy ő az én ölemben. Még erőteljesebben kezd izgatni, már nagyon közel vagyok a véghez, mind két kezemmel markolom már a lepedőt, a szívem zakatol, a fejem az egyik oldalról a másikra vágódik át, majd vissza. Élvezem, hogy nem kell elrejtenem az orgazmusomat, végre teljesen átadhatom magam az élvezetnek, kiadhatok magamból mindent amit csak akarok. Testem megfeszül, és az ágyékom felemelkedik az ágyról, mielőtt elélveznék. Harapom a szám szélét, és közben mosolygok, mert tudom, hogy most már akármit is csinál, el fogok élvezni e nő kényeztetésétől. És abban a pillanatban végig söpör az a nagyon remek érzés az egész testemen. Remegve esik vissza a testem az ágyra, és csak lassan csillapodik a jól eső érzés. Úgy érzem, kijelenthetem, eddigi életem legfrenetikusabb orgazmusát éltem most át. Meg se bírok mozdulni, elernyed minden izmom, és csak mosolyogva élvezem a helyzetet. Amanda továbbra is felülről figyel, meg se mozdul. Résnyire nyitom a szeme, és látom hogy szélesen mosolyog rám.
YOU ARE READING
A fordulópont
RomanceA történet egy "depis csaj"-ról szól, akinek érdekesen alakul egy tanulmányi kirándulása, mikor összeismerkedik az iskola legmenőbb csajával. Az egész történek kitaláció, de azért van pár elem amit az életemből merítettem, egy történet, egy helyet...