4. fejezet 4. (21. rész)

5.6K 100 3
                                    

- Nagyon bátor vagy! – suttogja úgy, hogy folyamatosan közelít hozzám, és a szánk már csak pár centire van egymástól – Büszke vagyok rád! – duruzsolja andalító hangján – El se hiszed mennyire kívánlak!

És az eddigi lágy finomkodás, egy pillanat alatt vág át feltartózhatattlan vadságba. Már nyomul is a nyelve a számba, egyszer lágyan, majd keményen kutatja fel a szám belsejének minden pontját. Egyik kezével továbbra is erősen húz magához a derekamnál fogva, a másikkal a tarkómnál túr bele a hajamba, és markolja erősen, és tartja keményen a fejemet is. Ha akarnék se tudnék szabadulni, erős öleléséből, de nem is akarok, eszem ágában sincs, nagyon élvezem. Volt pár fiú aki nagyon vadul bánt velem, és azt hiszem Amanda mindegyiken túl tesz. De hiába ennyire vadés erős, érzem, hogy vigyáz törékeny testemre, nem akar fájdalmat okozni nekem. A fiúk inkább csak rám akarták erőszakolni az akaratukat, de ő kicsit se olyan, vele biztonságban érzem magam, hiába vad, és vadul szenvedélyes, mellette finom is, és figyel is rám. A kezei felfedező útra indulnak, és simogatnak mindenhol, majd először a fenekem egyik felét markolja meg erősen, majd a másik kezével a másikat is, én viszont a nyakát ölelem át a két karommal, már én is annyira szorítom magamhoz amennyire csak lehet. Nagyon jól tudja, hogy mi az ami még nem fájdalmas, de már nem is finomkodás. Néha lazul a markolása, de csak azért hogy újból belemélyítse az ujjait a hátsó felembe. Úgy játszik a fenekemmel, mint ha két gyurma lenne és valami szépet szeretne formázni belőle. „Édes istenem de jó vele, el se hiszem hogy ez nem álom!" – fut át az agyamon ez a gondolat, nem is egyszer a hosszúra nyúlt szenvedélyes csókunk közben. Fogalmam sincs hogy, mennyi ideje csináljuk, de már alig kapok levegőt, és kezdek teljesen elgyengülni, és lazul a szorításom is. Végül megszakítja a csókunkat, de csak a szám kényeztetését hagyja abba, halad tovább az államon, arcomon.

- Atya világ! – súgom két mély sóhaj között akadozva.

Már halad is tovább, fülemet csókolgatja, harapdálja, de úgy hogy a szemeim fenn akadnak az érzéstől. De itt se marad túl sokáig, áttér a nyakamra.

- Ááááúúúú, te megharaptál! – kiáltok rá egy kicsit, de nem is foglalkozik vele, csak puszilgat, és néha harapdál ott ahol ér.

Még a harapásai se veszik el a kedvemet, sőt úgy érzem, most még tovább fokozza bennem a vágyat. Körbe oda-vissza kényezteti a nyakamat, a kezei a nyakamtól a combomig mindenhol simogatnak, vagy markolásznak. Olyan mint ha egyszerre minden testrészemen lenne egy keze, én viszont már csak állni tudok, de már azt is egyre nehezebben. Hirtelen hangosan sikítok egyet, mikor a bugyimon keresztül a csiklómat kezdi izgatni pár pillanatra. Még a csípőmet is megpróbálom egy kicsit eltolni tőle önkénytelenül, nem is értem miért, talán inkább csak meglepetés miatt.

- Ahhhh, basszus! – csak ennyit tudok mondani a kis sikítás után.

Mélyen a szemembe néz azokkal a gyönyörű zöld szemeivel, és már látom, hogy a szájára megint kiült az a huncut féloldalas mosolya. Tekintetéből kiolvasom, hogy teljesen tisztában van vele, hogy ezentúl ő irányít, és azt tesz velem amit akar, és az én arcomon meg jól látja, a vágyakozást, hogy meg is tehet velem amit csak akar.

- Talán gond van? – és úgy néz rám, hogy majd megőrülök tőle – Nem tetszik? Abba hagyjam?

- Abba ne hagyd! –suttogom, és most én esek neki, körülbelül olyan vadsággal csókolom mint ő engem az előbb.

Sokáig nem enged irányítani, és már megint ő akarata fele haladunk. Újból csókolgat, harapdál mindenhol ahol csak ér. Én meg folytatom a hangos sóhajtozást az élvezettől, amik már egyre jobban mennek át nyögdécselésbe. De nincs megállás, végighalad mind két karomon, oda-vissza, azért néha kicsit túl erősen sikerül harapnia, de kicsit se érdekel, túlságosan élvezem ezt az egész, hogy ki tudjon egy ilyen zökkenteni. Végre megérkezik a melleimhez, már a gondolattól is, hogy mit fog csinálni, remegni kezd a testem, és már halmozza is el lágy apró puszikkal, körbe-körbe. A kezdeti finom puszilgatás, kezd átmenni, apró harapdálásokba, aminek hatására, megint egyre hangosabban nyögdécselek. Felváltva játszik a mellbimbóimmal, puszilgatja, szívogatja, harapdálja őket. Teljesen elalélok tőle, minden tettétől, és alig bírok állni már a lábamon is, mikor a csiklómra teszi a kezét, és erősen izgatni kezd! Az egész testem belerándul, majdnem elélvezek már annyira uralja a testemet, és az az éles hang, ami elhagyja a számat, soha nem adtam ki ilyet még. Ösztönösen próbálok menekülni az érintése elől, és lépek is még egyet hátra nagy nehezen, de nincs menekvés, már a kád széléhez értem, a sok apró lépésemmel, és elakad a lábam. Egy pillanat erejéig, résnyire nyitom a szemem, csak, hogy elkapjam a polc szélét, legalább így nem esek irányíthatatlanul a kád szélére. Amanda egy pillanatra, se kegyelmez, teljes erővel játszik velem. Testemben megfeszül minden izom, elkezdek összegörnyedni, lábaim egyre jobban szorulnak rá a kezére, ami még mindig őrült tempóban játszik velem. Innen már nincs visszaút, és remeg mindenem az élvezettől, és már hagyják is el a számat az ilyenkor jól ismert hangok, csak sokkal élesebben, hangosabban és hosszabban. Hatalmas élvezet tör rá a testemre, kontrolláltalanul remeg már össze-vissza, már szinte kezd fájdalmas lenni az érintése, de csak nem akar lassítani, sőt mint ha még rá akarna rakni egy lapáttal. Elkapom a karját a csuklója környékén, és magam próbálom megszakítani a már-már kínossá vált élvezetet, de most sokkal erősebb nálam, főleg mert az erőm nagy része az szűnni nem akaró élvezetre megy el. Fájdalmas tekintetemet szegezem rá, de ő csak mosolyog rám! És akkor hirtelen átesek a túloldalra, a fájdalmas tekintetemet, felváltja az élvezet, ami eddig kellemetlen volt, az hirtelen vág át óriási élvezetbe, újból nyögök a kád szélén ülve, csak most inkább mélyen, és nagyon hangosan. Uralja testem minden rezdülését, és ezt nagyon jól tudja, látom az arcán. De most valami miatt lassít, sőt már teljesen le is áll, de megszólalni se tudok, csak könyörgően nézek rá, hogy folytassa, ha már idáig juttatott. Egy pillanat alatt veszi le rólam az utolsó ruhadarabomat, olyan zavarodott vagyok, hogy azt se értem, hogyan csinálta. Majd erős mozdulatokkal ragadja meg a bokámat, és rakja a kád két oldalára. Teljesen feltárom előtte csupasz valómat. Azzal az édes huncut mosollyal az arcán néz rám, és mind a ketten tudjuk, hogy mi fog következni. Mindig is irigyeltem tőle ezt a magabiztos határozottságot, mikor teljes elszántsággal viszi végig amit eltervezett. Minden teketóriázás nélkül, mint ha már több százszor csinálta volna, és nem most először, úgy hajol be a lábam közé, és határozott mozdulattal nyomja a nyelvét a csiklómra. Semmi bizonytalanság, semmi zavar, és egy pillanat alatt repít a mennyekbe. „Úristen! Egy őstehetség ez a lány!" cikázik a gondolat a fejembe, és haladok tovább az élvezet útján. Úgy forgatja a nyelvét, mint ha egész életébe ezt gyakorolta volna, hát ezt így nem fogom sokáig bírni az biztos. Már kontrollálatlanul kezdek el remegni, és úgy érzem hamarosan itt a vég, de Amanda hirtelen abba hagyja, és alább hagy az a remek érzés. Kinyitom a szemem, és Amandára nézek, aki hatalmas mosollyal az arcán figyel. Legszívesebben csak elkapnám a fejét, és visszarántanám magamra, csak hogy nyaljon tovább, annyira vágyom az élvezetre!

- Kérlek folytasd! – nézek a szemébe opálos tekintetemmel.

- Ugyan mit? – néz rám kacéran, és próbálja még tovább húzni az idegeimet!

- Tudod te azt! – suttogom halkan.

- Lehet, hogy tudom, de tőled akarom hallani! – jön a határozott válasz.

- Szeretném, hogy hogy – akadozik egy kicsit a szavam nem is tudom hogy mondjam – hogy kényeztess tovább.

- Ebből nem értek semmit se! Ha azt akarod hogy nyaljalak ki, akkor csak meg kell kérned! De akkor azt kérd, ne beszélj mellé.

- Amanda, kélek nyalj tovább. -suttogom nagyon halkan, alig hallhatóan.

- Hangosabban! - Parancsol rám.

- Nyalj tovább. – mondom már kicsit hangosabban és határozottabban.

- Még hangosabban, hallani, akarom!

- Bazd meg! Azt akarom, hogy olyan keményen nyalj, hogy visítva élveztek el! – kiabálok rá szinte dühömben, amin én magam is meglepődők.

- Ez az! Na végre! Tudtam, hogy benned is ott van a kisördög!

És tényleg nem is húzza tovább az időt, és már hajol is vissza, és minden finomkodást nélkülözve lát újra bele. Egy pillanat alatt már megint a fellegekben járok, és már nyögdécselek is.

- Ne tartsd magadban! – jön a következő utasítás, és én már gondolkozás nélkül teszek eleget neki, és egyre hangosabban sóhajtozok minden egyes nyelvcsapására.

Továbbra is, színte erőszakosan bánik velem, de ez kicsit se zavar fura mód, inkább még jobban felizgat. Hirtelen belém mélyeszti egyik ujját, ami akadály nélkül csúszik belém teljes hosszában. Talán csak egy pillanatig tartja tövig bennem, máris kicsit kijjebb húzza, majd újra vissza. Na ekkor hagyja el a számat az első igazi hangos sikoly.

- Ez az! Add át magadat az élvezetnek! Ne tartsd magadban! – kezd el dicsérni és bíztatni!

És tényleg el kezdek rá hallgatni, minden egyes alkalommal, hangosabban és kéjesebb hangot adok ki. Nem is csoda, hisz nagyon keményen játszik velem odalent. Egy pillanatra elhagyja az ujja a puncimat, de csak azért, hogy kettő térjen vissza dupla gyorsasággal. Ekkor végleg átszakad bennem a gát, és önmagamat meghazudtoló módon kezdek el viselkedni. Hangosan hörögve sikítok bele a fürdőszoba levegőjébe, a csípőm megállíthatatlanul tekereg, még Amanda se tudja féken tartani. Elkapom a fejét a tarkójánál a két kezemmel, és még jobban próbálom rászorítani a puncimra. Amanda őrületes sebeséggel ujjaz és nyal, aminek meg is lesz az eredménye. Tényleg visítva élvezek el, a fürdőszoba csak úgy zeng a hangomtól. A combjaim megint összerándulnak, a csípőm felemelkedik ameddig csak bír, és a torkokból továbbra is áramlik ki az eddig ismeretlen hang. Remeg mindenem, markolom mind a két kezemmel Amanda haját, kicsit se foglalkozva vele, hogy mekkora fájdalmat okozok neki. Életem talán eddigi legnagyobb orgazmusát élem meg. Lassan csillapodik a testem, a remegés is kezd alább hagyni minden izmomban, Amanda is már csak finoman simogat, és akkor ismerős hang üti meg a fülemet. Nagy nehezen összeszedem magam, és felemelem a fejem, még mindig ott van a lábam között, de már csak önmagával foglalkozik. Arca eltorzul, és a jól ismerős hangok közepette elélvez el ő is. Elégedett mosoly uralkodik el az arcán, és közben harapja a szája szélét. Lassan elkezdek visszacsúszni a kádba, Amanda alá. Egyre gyorsul a testem, majd egy hatalmas csobbanás közepette érkezek vissza a kádba. Utolsó pillanatban, még veszek egy nagy levegőt, így nem számít, hogy az egész testem a víz alá kerül. Pár pillanatig lebegek csak a vízben, majd finoman átkarol a hátamnál, és visszahúz a felszínre. Azonnal vadul csókolni kezd, gondolom a saját ízemet érzem a szájában, de ez egy kicsit se zavar. Pár perc múlva már megint az ölében fekszem, és a vállára hajtom a fejemet, és úgy pihenem ki a fáradalmaimat. Egy ideig elvagyunk így de már nagyon kezd hideg lenni a víz így gyorsan kiszállok. Pár perccel ezelőtt elképzelhetetlenek tartottam, hogy pucéran álljak a tükör előtt, miközben ő oda-vissza méregeti a testemet, de most már egyáltalán nem zavar.

- Bazd meg! Odanézz, hogy mennyire megharaptál! – és odafordulva mutatom neki a hatalmas fognyomok által szegélyezett vörös foltot.

- Szép lett! – és csak nevet.

- De ez napokig meg fog látszani! -zsörtölődők egy kicsit.

- Nem baj, legalább mindenki tudja, hogy foglalt vagy! – és nevet megint hangosan azzal az édes hangjával.

To Be Continued.......

Szép napot mindenkinek!

A fordulópontWhere stories live. Discover now